آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 3 خرداد ماه 1401 = 24-05 2022

افشاگری یک هموطن در باره عاملان فاجعه آبادان+فیلم

باا فرو ریختن ساختمان نیمه تمام ۱۰طبقه متروپل در خیابان امیری آبادان در ساعت ۱۲ و ۳۰دقیقه دوشنبه دوم خرداد، تاکنون ۱۱نفر جانباخته و حدود ۳۲تن از مجروحان از زیر آوار بیرون کشیده شده و بیش از ۸۰نفر هنوز در زیر آوار هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با اشاره به صدور حدود ۵هزار تذکر فنی به شهرداری های استان در مورد پروژه‌های مختلف، گفت: یک ماه پیش مهندس ناظر پروژه متروپل آبادان اخطاریه‌هایی در مورد وضعیت سازه پروژه به مالک و مراجع مربوطه داد

ساختمان متروپل در حالی فرو ریخته که هنوز افتتاح هم نشده بود و افراد بسیاری در خصوص مشکلات این ساختمان هشدار داده بودند.

سایت دیده‌بان درباره صاحب ملک نوشت: حسین عبدالباقی ارتباطات متعددی با مسئولان کشوری و استانی دارد، به گونه‌ای که برای کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های شخصی‌اش مسئولان رده بالا هم حضور پیدا می‌کنند... او به‌عنوان "خیّر امنیت ساز" هم لوح تقدیر گرفته بود!

یکی از هموطنان درباره حسین عبدالباقی گفته است: راجع به عبدالباقی عرض کنم این آقا فقط کسیه که انداختنش جلو؛ پشت سر این کلی آدم دیگه هستن.
شمخانی، رضایی، زمانی، کعبی‌ها، امامان جمعه، دادگستری و و و

این آقا بهترین زمین های آبادان رو از شهرداری می‌گرفت و می‌ساخت و به کارمندان شهرداری آبادان که توی باندش بودن به جاش خونه و مغازه می‌داد.

شهرک خودرویی آبادان روی زمین مردم ساختن و صاحب زمین رو با تهدید و ارعاب ساکت کردن.

نماینده‌های آبادان، اعضای شورای شهر و اعضای منطقه آزاد و نیروی انتظامی همه و همه توی یک باند و مافیا هستن.

شمخانی و بچه‌های برادرش بزرگترین مافیای خوزستان هستن و کل نابودی این استان از دست‌آوردهای این خانواده‌ست.

الانم پشت حسین عبدالباقی پنهان میشن. تا اسمی از شمخانی‌ها و محسن رضایی‌ها زمانی‌ها و فروزنده‌ها و طایفه‌ٔ فاسد کعبی برده نشه.

بالای دویست نفر توی ساختمان بودن، هر آماری بدن مطلقاً دروغه چون استاندارد دستور داده آمار واقعی منتشر نشه. چیزی که من می‌دونم اینه که بالای پنجاه نفر کشته شدن.





www.youtube.com/watch?v=VZCoTmlnLN8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



عدالت اسلامی !!! May 24, 2022 09:54 AM

رژیم از افشای تعداد کشته شدگان این فاجعه به این دلیل ممانعت می کند که مردم دست به شورش نزنند
در فاجعهٔ آتش سوزی سینما رکس آبادان در سال ۱۳۵۷ حدود ۳۰۰ نفر جان باختند که باعث خشم مردم شد
حالا رژیم اسلامی با استناد به فجایع گذشته، از گزارش تعداد واقعی قربانیان این حادثه جلوگیری می کند تا مردم ایران دست به شورش و اعتراض نزنند
دیر یا زود، حقایق تلخ این فاجعه برای مردم ایران، آشکار خواهد شد و مردم در مقابل رژیم فاسد و بی لیاقت اسلامی دوباره صف آرایی خواهند کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: