آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 3 خرداد ماه 1401 = 24-05 2022

فیلم؛ حسین عبدالباقی دلال مافیای سپاه در آبادان کیست؟

فرو ریختن برج " متروپل " در آبادان که فاجعه ای انسانی در این شهر را رقم زد، این سوال مهم را در اذهان پدید آورد: این برج مشکل دار را چه کسی ساخته است؟ به ویژه آن که متخصصان پیشتر درباره خطر ریزش این برج هشدارهایی داده بودند ولی برغم این، برج ساخته شد و این سوال تقویت می شود که چه کسی می تواند تا بدین حد تخلف کند و برجی لرزان بسازد و تحویل مردم دهد و فاجعه ای چنین بزرگ را رقم بزند؟! آبادانی ها البته او را به خوبی می شناسند: حسین عبدالباقی ، متولد 1360 ، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ عبدالباقی و البته فردی متنفذ در استان خوزستان.

روزنامه شرق روز سه‌شنبه از انتشار اخباری ضدونقیض درباره حسین عبدالباقی، مالک ساختمان، خبر داد. به نوشته این روزنامه، در حالی که در شبکه‌های اجتماعی پیشتر خبر متواری بودن این فرد منتشر شده بود، اخباری هم از مرگ او در ساختمان و همین طور بازداشت او منتشر شده است. در حال حاضر تمام مقامات استانی و کشوری از دادستان کل تا نمایندگان مجلس وعده برخورد با «مسببان» حادثه را داده‌اند، اما هیچ خبر رسمی درباره مالک این ساختمان تاکنون منتشر نشده است.





www.youtube.com/watch?v=n-4mbwsy3Yk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



جنایت اسلامی !!! May 24, 2022 10:21 AM

به احتمال زیاد و مثل همیشه، مالک ساختمان با کمک سپاه از کشور متواری شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: