آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 خرداد ماه 1401 = 25-05 2022

فیلم؛ صحنه سازی: شناسايی جسد عبدالباقی در سردخانه

در گزارش صداوسیما که کاربران شبکه‌های مجازی آن را «ساختگی» و «تصنعی» نامیده‌اند، برادران حسین عبدالباقی تائید می‌کنند که جسدی که در سردخانه دیده‌اند، جسد برادر آنها است.

این در حالی است که یک مقام قضایی روز سه‌شنبه گفته بود که چهره این فرد غیر قابل تشخیص است و تنها از روی اوراق هویتی که «در البسه او» یافت شده دادستانی به این نتیجه رسیده است که جنازه متعلق به حسین عبدالباقی است.

فیلم شناسایی پیکر منسوب به حسین عبدالباقی توسط خانواده‌اش بیشتر شبیه فیلم‌های اعتراف اجباری تلویزیونی با سفارش دستگاه امنیتی در جمهوری اسلامی است، فیلم های سفارشی ۲۰:۳۰ از اعترافات اجباری وحید افکاری، روح الله زم تا زمین خوردن گوهرعشقی مادر ستاربهشتی، مردم باگرانی مشکلی ندارند و... را یادتان هست این آخرین نسخه این دست فیلم هاست.

گریه مصنوعی حمید برادر بزرگ حسین عبدالباقی را در دقیقه ی «00:51 » رو بادقت ببیند، گریه کاملا زورکی! برای این قسمت بلال فروش نداشتن تا حرفه ای نقش بازی کنه!

دیروز دادستان ویژه آبادان از بازداشتش خبر داده بود و پس از افشاشدن خروج عبدالباقی از متروپل یک کارگر پالایشگاه که شباهتی به او داشت، نمایش دیگری را اجرا کردند.

سه تا عبدالباقی داریم!/ یکی بازداشت، یکی فوتی، یکی در راه کانادا!

▪️یه حسین عبدالباقی داریم که در اولین ساعات وقوع فاجعه متروپل بازداشت شد، یکی هم داریم که یه روز بعد از فاجعه از زیر آوار درش میارن، یکی هم داریم که تو راه کاناداست!




www.youtube.com/watch?v=yHaglUHmMpM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا May 25, 2022 11:21 AM

ابله خودتان هستیتد ، جنایتکاران و رانت خواران اسلامی ، حال میخواهید مردم زیر آوار زا زنده به گور کنید ؟ ، فرمانده دستور داده ،کشش ندهید ، جمع و جورش کنید ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: