آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 خرداد ماه 1401 = 25-05 2022

فیلم؛ یاوه گويی خامنه‌ای درباره برج سازی: گوش کنید

سکوت شرم‌آور خامنه ای در مورد فاجعهٔ آبادان

خامنه‌ای در اولین سخنرانی خود بعد از فروریختن برج متروپل آبادان درباره این حادثه سکوت کرد.

بی بی سی گزارش داد: ین واقعه که دو روز پیش رخ داد تا کنون ۱۶ کشته به جا گذاشته و گفته می‌شود عده زیادی هنوز زیر آوار گرفتار هستند.

آقای خامنه‌ای، که مرتبا برای درگذشت مقام‌ها، روحانیون و حتی بستگان آنها پیام تسلیت صادر می‌کند، هنوز به حادثه مرگبار آبادان واکنشی نشان نداده است.

آقای خامنه‌ای در سخنرانی امروزش برای نمایندگان مجلس -که در سایت رسمی دفتر او منتشر شده - درباره سالگرد آزادی خرمشهر در جنگ عراق صحبت کرد و در بخشی دیگر هشدارهای معمول درباره خطرات "دشمن" را تکرار کرد.

او در نخستین سخنرانی عمومی خود ساعاتی بعد از سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی با موشک‌های سپاه هم هیچ حرفی از این واقعه نزد و از ابراز همدردی یا تسلیت خودداری کرد.

در آن زمان مقام‌های ایران سرنگون شدن هواپیما با موشک‌های سپاه را انکار می‌کردند و سه روز بعد مجبور به اعتراف شدند.

یک مقام حکومتی امروز گفته: دلیل فاجعه متروپل آبادان حرص و طمع عده‌ای ناکارآمد بود.

فیلم زیر: یاوه گويی خامنه‌ای درباره برج سازی




www.youtube.com/watch?v=fKX8F3QeH8s

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا May 25, 2022 06:58 PM

این اخوند متحجر و کودک کش در لیگ های دیگری بازی میکند ، ۱۶ گشته رقمی نیست که آن ادم کش در آن اظهار عقیده کند
در لوحه افتخار انسان کشی او ، بیش از ۴۰۰ کشته در سینما رکس آبادان نقش بر بسته ، او در اعتراضات ۹۶ ، ۹۷ ، ۹۸ ، هزاران هموطن از کودک و زن و مرد بی سلاح را به قتل فرمانده ، در سوریه این جنایتکار هفتصد هزار زن و مرد و سی هزار کوک معصوم را به قتل رسانده ، حال میبینید ، که ۱۶ کشته در آبادان برای این ضد بشر عددی نیست ، او در لیگ ادم کشی دیگری بازی میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهتاب May 25, 2022 10:38 PM

اين روباه پير و كفتار پير از ياوه گويي سري دارد و يه مشت طرفداران بي سرو پاش حتما تحسينش هم ميكنند كثافت تو چي از ساخت و ساز سرت ميشه حرومزاده كثيف تمام ملت رو كشتي و عزادار كردي و ايران را ويران كردي دست از ياوه گوييت بر نميداري تو با تمام سپاهيان دزد دستت توي يه كاسه است دست يه مشت بي پدر مثل خودت را باز گذاشتي كه هر غلطي در ايران بكنند فقط از توي كثيف و نظام كثيفت حمايت كنند حرومزاده فقط بدست مردم بيفتي روزي بابات را ميكنند انجات

گزارش یا اعتراض به این نظر


لعنت بر شما اسلامگرایان !!! May 26, 2022 12:02 AM

چند سال پیش سیدعلی ضحاک در «سقوط جرثقیل های ساختمان سازی در شهر جده» و فرود آمدن آن بر روی چند حجاج ایرانی و کشته شدن جمعی از آنها را با چه عکس العمل سخت و فحاشی هایی همیشگی علیه دولت و مقامات عربستان به زبان آورد ولی امروز که سپاهیان او باعث کشته شدن شهروندان ایرانی می شود، مثل همیشه سکوت پیشه می کند

۱۴۰۱ بار لعنت بر شما اسلامگرایان فاسد، جنایتکار، اشغالگر و ایران ستیز شیعه!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: