آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 خرداد ماه 1401 = 26-05 2022

ترور افسر نیروی قدس در تهران نشانه خوشایندی ندارد

روزنامه نیویورک‌تایمز به نقل از یک مقام اطلاعاتی گزارش داد که اسرائیل به ایالات متحده گفته است که این کشور در کشته شدن حسن صیاد خدایی، افسر نیروی قدس سپاه پاسداران در تهران ، دست داشته است.

نماینده تبریز در مجلس ولایت گفت: موضوع نفوذ خیلی جدی است، اگر به صحبت های مسئولان امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل دقت کنیم آنها با یک اعتماد به نفسی صحبت می‌کنند و اینکه رزمنده ما را از سوریه تعقیب می‌کنند تا در خیابان‌های تهران روبروی مجلس وی را ترور می‌کنند نشانه های خوشایندی نیست.

احمد علیرضا بیگی افزود: ما هر چقدر از برتری نظامی خودمان در رویاروی مستقیم با اسرائیل صحبت کنیم، لکن عقبه این برتری علامت هایی از خودش مخابرات می کند که نشان دهنده نفوذ و رسوخ گسترده در شؤون امنیتی و اطلاعاتی کشور است.

وی تاکید کرد: موضوعات مختلف ما در اداره کشور به سرعت تبدیل به موضوعات امنیتی می شود؛ موضوعی مثل زباله در سراوان گیلان که موضوعی بدیهی و مورد درخواست و مطالبه مردم است به تیراندازی،شلیک گاز اشک آور منجر می شود؛ یا حضور بانوان برمبنای دعوتی که به استادیوم صورت گرفته و علی القاعده باید تبدیل به نقطه قوت ما در صحنه ورزش و جهان شود، تبدیل به چالش امنیتی می شود.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در پاسخ به اینکه چرا حوادث، این گونه تبدیل به چالش های امنیتی می شود گفت: ما در برآوردهای امنیتی دچار اشتباه هستیم؛ کما اینکه آقای روحانی در بحث افزایش قیمت بنزین تصور می کرد با یک ابلاغیه به وزارت نفت می تواند قیمت بنزین را از هزار تومان به سه هزار تومان برساند؛ تا جایی که کار را به وزیر کشور واگذار می کند و خودش می خوابد و صبح جمعه متوجه می شود. این مسائل نشان می دهد سیستم امنیت داخلی فاقد برآوردی صحیح از اوضاع کشور است.



محسن May 26, 2022 12:37 PM

حرامزاده های جیره خوار حکومت روز مرگ شما هم نزدیک است هر کس تا به حال خود و خانواده خود را از این حکومت جدا کرده نجات یافته از این به بعد مزدوران حکومت منتظر مرگ خود باشند هیچ رحمی بر شما و خانواده هایتان نخاهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: