آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 خرداد ماه 1401 = 26-05 2022

۱۰۰۰ بچه شیعه توسط پدر و مادر خود به قتل رسیدند!

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه نوشت: آمارهای رسمی در کشور طی سال‌های اخیر نشان از افزایش سقط جنین دارند؛ طبق آمارهای رسمی وزارت بهداشت در سال 96، روزانه بیش از 1000 مورد سقط جنین در کشور اتفاق می‌افتد که آماری بسیار تکان‌دهنده است!

از 1000 جنینی که توسط والدین کشته می‌شوند تنها حدود 10 مورد آن قانونی است! در یک کشور اسلامی که اعتقاد دارد کشتن یک فرد بی‌گناه در پیشگاه الهی جرم و "قتل نفس" محسوب می‌شود، سقط جنین به‌راحتی توسط برخی از پزشکان تجویز می‌شود یا توسط خود والدین انجام می‌شود!

حجت‌الاسلام والمسلمین "رسول ساکی" دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت در همین رابطه با مخاطب قرار دادن فعالان فرهنگی گفت: آیا می‌دانید که از سر صبح تا شب، 1000 بچه شیعه توسط پدر و مادر خود به قتل رسیدند! چراکه 350 هزار قتل جنین در سال اتفاق می‌افتد!

بر اساس ماده ۶۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی، اگر سقط جنین در مقیاس وسیع انجام شود، «افساد فی‌الارض» است و می‌تواند مجازات اعدام در پی داشته باشد.

علی خامنه‌ای بهمن سال ۹۹ در سخنانی بار دیگر بر «ازدواج بهنگام و فرزندآوری» به عنوان «نیازهای حیاتی امروز و فردای کشور» تأکید کرده بود.

پس از این سخنان بود که مخالفت با سقط جنین در ایران از سوی حکومت به مسئله جدی‌تری تبدیل شد.

در قانون «جوانی جمعیت»، امکان پیشگیری از بارداری و سقط جنین محدود و ممنوع و هرگونه توزیع رایگان و ارائه اقلام مرتبط، کار گذاشتن اقلام پیشگیری و تشویق به استفاده از آنها در شبکه بهداشتی درمانی کشور به‌طور کامل ممنوع شده است.‎





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: