آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 خرداد ماه 1401 = 26-05 2022

عکس؛ پاسدار دهان دریده به رژیم خامنه‌ای انرژی می‌دهد

سایت رویداد24 نوشت: مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصویری از یک دیدار عجیب را در توییتر خود منتشر کرده است. (عکس زیر)

او با انتشار تصویری از خودش در کنار علی‌اکبر رائفی‌پور از برگزاری یک دیدار تخصصی با هدف «مرور اولویت‌های حوزه انرژی کشور» با «استاد رائفی پور» خبر داده است.

نخعی در ادامه این توییت نوشته درباره «لزوم استفاده از فرصت‌های سرزمینی و تبدیل شدن به یکی از هاب‌های انرژی دنیا» با «استاد رائفی» پور دیدار داشتم.

این نماینده عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرده که این دیدار مقدمه‌ای برای شروع همکاری‌های نزدیکتر در پیشبرد اهداف مهم حوزه انرژی کشور باشد.

اهمیت این تصویر زمانی بیشتر می شود که بدانید در رزومه پر و پیمان رائفی پور مطلقا هیچ نشانه‌ای از تخصص در حوزه انرژی وجود ندارد و حتی در اظهارنظر‌های شاذ او درباره موضوعات تخصصی هم اثری از انرژی نیست.

ایران پرس نیوز




ناظم May 26, 2022 03:03 PM

مردم و‌جوانان جان به لب رسیده بروش و توصیه خود حکومت یصورت آتش به اختیار این جرثومه های فساد را بدرک واصل کنید،این حرامیان ترسو هستند اگر چند نفرشان بدرک واصل شوند بقیه دنبال سوراخ موش میگردند قبل از اینکه شما را بکشند آنها را بکشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا May 26, 2022 04:21 PM

چر این گاو وگوسفند ها توی اطاق نشیمن نشسته اند ؟ از طویله فرار کرده اند ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: