آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 7 خرداد ماه 1401 = 28-05 2022

فیلم؛ چطور می‌توانید با تمساح درنده (پوتین) مذاکره کنید؟

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در مصاحبه با بلومبرگ و در پاسخ به سوالی درمورد مذاکره با پوتین برای پایان‌دادنِ به جنگ اوکراین گفت: وقتی کروکودیل مشغول خوردنِ پای شماست، چطور می‌توانید با او مذاکره کنید؟

او گفت: مذاکره با رئیس جمهور روسیه بی نتیجه است، زیرا مانند گفتگو با یک تمساح است که درحال خوردن پای چپ شماست.(فیلم زیر)

بوریس جانسون همچنین بر حمایت نظامی بیشتر از اوکراین از جمله ارسال سلاح‌های دفاعی بیشتر مانند راکت‌انداز چندگانه (MLRS) اصرار ورزید.

این در حالیست که سفیر روسیه در آمریکا درخصوص تجهیز اوکراین به موشک های دوربرد هشدار داد.

به گزارش ریانووستی، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا در سخنانی اظهار داشت: در شرایط کنونی به سخنان جان کربی نماینده رسمی پنتاگون درباره تجهیز تسلیحاتی اوکراین می نگریم و امیدواریم تصمیم نهایی درخصوص در اختیار قرار دادن موشک های دوربرد به اوکراین اتخاذ نشود چرا که این یک اقدام تحریک آمیز است و ما نسبت به آن هشدار می دهیم.

وی با بیان این مطلب افزود: روسیه بارها از طریق کانال های دیپلماتیک، به آمریکا درباره تجهیز تسلیحاتی بی سابقه اوکراین هشدار داده است و این امر خطرات تشدید درگیری را افزایش می دهد.

سفیر روسیه در واشنگتن در ادامه گفت: آمریکایی ها به خوبی می دانند که این اقدام آنها افق های برقراری صلح را به تاخیر می اندازد، تجهیز تسلیحاتی اوکراین از جمله در اختیار قرار دادن موشک های دوربرد عواقبی به همراه دارد و امنیت جهانی را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که اوکراین موشک های دوربرد از آمریکا وارد کند آنها را در نزدیکی مرزهای روسیه مستقر می کند و اوکراینی ها در این شرایط قادر خواهند بود شهرهای روسیه را هدف قرار دهند.

زلنسکی مسکو را به نسل‌کشی متهم کرد

در همین حال پیشروی نیروهای روسیه در برخی از جبهه‌های دونباس ادامه دارد. همزمان، روسیه به توپ‌باران بدون ملاحظه شهر خارکیف در شمال شرقی اوکراین ادامه می‌دهد.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین در پیام روزانه خود به مردم اوکراین گفت روسیه در حملات به نواحی شرقی کشور مرتکب «نسل‌کشی» شده و با حملات هوایی و آتش سنگین توپخانه قصد دارد این شهرها را «غیرقابل سکونت» کند.

دمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین نیز گفت وضعیت در جبهه‌های شرقی از آنچه که معمولا گزارش می‌شود وخیم‌تر است. او تاکید کرد که نیروهای اوکراین برای مقابله با تهاجم روسیه به سلاح‌های بیشتری نیاز دارند.




www.youtube.com/watch?v=f6FSuWmaXiM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Biden dandanash ra keshideh May 28, 2022 03:43 PM

اسرائیل یا جمهوری اسلامی؛ زمین و آسمانِ ایران در اختیار کیست؟

تولید نفت در سکوی «ابوذر» متوقف شد؛ نفت ارزان روسیه کار دست جمهوری اسلامی داد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: