آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 خرداد ماه 1401 = 30-05 2022

درخواست از اسرائیل برای داغ کردن بازار شهادت!

درخواست از اسرائیل برای داغ کردن بازار شهادت پاسداران خامنه ای

پاسدار حسین سلامی در دیدار با خانواده سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی کشته شدن افسر نیروی قدس سپاه پاسداران را "افتخاری مبارک و نادر" برای خانواده وی دانست و افزود : هر کس که توسط اسرائیل کشته یا به تعبیر او به شهادت برسد "مقامی بسیار بلندمرتبه و والاتر" از دیگر شهیدان دارد. حسین سلامی گفت : "گر چه همه "شهدا عزیز هستند"، "اما شهید صیادخدایی به نحوی به شهادت رسید که از انسان دلربایی می کند."

به گزارش رادیو فرانسه، فرماندۀ کل سپاه پاسداران در ادامۀ سخنانش خطاب به خانواده حسن صیادخدایی قول داد : "ان شالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت." سلامی کشته شدن صیادخدایی را "یک توفیق ناب" خواند و یادآور شد که "این روزها به ندرت کسی توفیق شهادت پیدا می کند" و "بازار شهادت" به گفتۀ او همانند دورۀ جنگ هشت سالۀ ایران و عراق "داغ" نیست که طی آن "هر روز تعدادی " کشته می شدند. سلامی سپس تأکید کرد : "الان شهادت یک توفیق ناب است."

او افزود که سرهنگ حسن صیادخدایی پس از کشته شدن "آوازه ای جهانی پیدا کرد و در جهان عزیز شد، در حالی که فردی گمنام بود و مردم او را نمی شناختند." فرماندۀ کل سپاه پاسداران از افسر به قتل رسیدۀ نیروی قدس به عنوان الگوی جوانان ایران یاد کرد و مدعی شد که "از قلب کاخ سفید تا تل آویو دشمن او را ماه ها و سال‌ها، خانه به خانه و کوچه به کوچه تعقیب کرد تا در نقطه ای او را به شهادت برساند."

در این حال، شورای عالی امنیت اسرائیل نسبت به اقدامات تلافی جویانه تهران علیه شهروندان اسرائیلی در جهان ابراز نگرانی کرد و خطاب به مسافران اسرائیلی هشدار داد که این روزها سفر به ترکیه و دیگر کشورهای هم مرز با ایران خطر بسیاری دارد.

نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل، دیروز یکشنبه بیست و نهم مه، هشت روز پس از ترور سرهنگ حسن صیادخدایی گفت که دورۀ مصونیت رژیم اسلامی ایران در به کارگیری ابزار ترور و اعزام تروریست به سر آمده و منبعد حکومت ایران بابت هر اقدام تروریستی تاوانی سنگین خواهد پرداخت.

رسانه های آمریکایی و اسرائیلی به نقل از منابع اطلاعاتی نوشته اند که سرهنگ حسن صیادخدایی جانشین فرماندۀ واحد ٨٤٠ نیروی قدس بوده که هدفش آدم ربایی و قتل افراد از جمله شهروندان اسرائیلی در خارج از ایران بوده است.

نیویورک تایمز که قتل صیادخدایی را به نقل از مقامات اطلاعاتی آمریکا به اسرائیل نسبت داده نوشت که اسرائیل با ترور صیادخدایی این پیام را به جمهوری اسلامی داده که وجود و اقدام های واحد ٨٤٠ نیروی قدس را تحمل نمی کند. همین منابع می گویند که سرهنگ پاسدار مسئول اصلی عملیات این واحد در کل خاورمیانه بوده است.




خسرو May 30, 2022 04:22 PM

خب اگه این یارو با سقط شدن توفیق ناب پیدا کرد باید از اسرائیل تشکر کرد امیدوارم اسرائیل عزیز به همه شما توفیق ناب بدهد درود بر اسرائیل خیر و توفیق ناب دهنده

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاهین May 31, 2022 06:18 AM

یکی نیست به این الاع ها بگد خوب اگر شهادت برای شما بهتر از زندگی کردن در این دنیا است پس چرا همتان این همه دردسر به خود می‌دهند چرا تخت سینهتان را باز نمیکنید و به اسرائیل بگویید تو را به خدا زودتر ما را بفرست به بهشت ، چرا آنقدر به خود رنج و دردسر می‌دهید ، به خدا اگر عجله به رفتن بهشت دارید فقط تقاضا کنید و دستور آتش را به اسرائیل بدهید بقیه کار تعمین نشود ، سوال چرا اینقدر این طرفداران شما اخوندها باید آنقدر بیشعور باشند که یک دفعه هم که شده آنها نخواستند که چرا شما اخوندها نمیخواهید بروید بهشت ، اگر این بهشتی که شما از آن تعریف میکنید و آنقدر شما به ما اطمینان داده‌اید ، خوب بیاید تا با هم برویم بهشت !
واقعا که این اخوندها شما را خوب خر گیر آورده‌ام ، بروید و فیلم مارمولک را ببینید تا بفهمید که چه بلایی این اخوندها بر سر شما آورده‌اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: