آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 14 خرداد ماه 1401 = 04-06 2022

خامنه‌ای و پاسدارانش مقصر اصلی این وقایع تلخ هستند

گزارش‌ها از ایران حاکی است که یک دانشمند هوافضا هفته گذشته در شهر یزد به دلایل نامعلوم جان باخته است.

ایوب انتظاری، ۳۵ ساله و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی هوافضا از دانشگاه صنعتی شریف، در یزد در زمینه ساخت پهپاد و موشک فعالیت می‌کرده است.

آن طور که از متن آگهی ترحیم ایوب انتظاری برمی‌آید، او روز ۹ خردادماه درگذشته است.

به گزارش رادیو فردا، در حالی که هنوز هیچ مقام رسمی به مرگ این «دانشمند» ایرانی واکنش نشان نداده، بر اساس اطلاعاتی که در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام در دسترس است، علت مرگ ایوب انتظاری «مسمومیت غذایی» اعلام شده است. در همین شبکه‌ها، در مورد علت مرگ اعلام‌شده شک و تردید ابراز شده است.

آگهی درگذشت این مهندس جوان صنایع هوافضا و چند خبر کوتاه در رسانه‌های ایران درباره آن، بازتاب گسترده‌ و سریعی در رسانه‌های اسرائیلی داشته است.

به نوشته سایت والانیوز، ایوب انتظاری «دانشمند موشکی» بوده که برخی رسانه‌های ایران کار او را تحقیق و توسعه راکت و موشک کوتاه‌برد و دوربرد دانسته‌اند.

روزنامه معاریو نیز روز ۱۴ خرداد خبر فوت ایوب انتظاری را در زمینه عکسی از حضور هفته گذشته پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در یک پایگاه زیرزمینی پهپادی منتشر کرد.




ایران‌فردا June 4, 2022 04:05 PM

برای شماها ‌جنایتکاران‌ اسلامی مثل اینکه سوژه های دلایل کشتن انسان ها به اتمام رسیده ، در حقیقت کفگیر به ته دیگ علت های جنایاتتان خورده ، این ادعای ،مسمومیت غذای ، خودکشی و تصادف با اتومبیل دیگر نخ نما شده ، جا لا من چند تا ، علت کشتن انسان های بیگناه را به شما جلادان شیعه پیشنهاد می‌کنم : توی وان حمام خفه شده ، چون شنا بلد نبوده ، در اثر لگد خوردن از چهار پای اخوند و غیره

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا June 4, 2022 06:05 PM

شک نداشته باشید که این جماعت قاتل یا او را در زیر شکنجه و یا با حذف فیزیکی این هموطن دانشمند را به قتل رسانده اند
کشتن انسان ها ابزار این انسان کشان است ، در صدر جنایت و فریبکاری آن هندی زاده لعنتی ، هموطنان بیگناه را که میکشتنند ، در مقابل اعتراض مردم در بیگناهی این اشخاص میگفتنند ،اگر گناه کار بود که حقش بود ، اگر بیگناه بود به بهشت می‌رود آن بهشتی که یکی از شما دزدان و ریا کاران و کودک و انسان کشان در آن است برای انسان های پاک جهنم است
بگذارید من به جهنم بروم و قیافه شما ها ،دزدان و دروغگویان و کودک و انسان کشان را نبینم

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو June 4, 2022 08:04 PM

این که دانشمند نیست! تروریسته!
این موجود کثیف روی پروژه های تروریستی رژیم کار میکرده
من خیلی خوشحالم که به درک واصل شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: