آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 18 خرداد ماه 1401 = 08-06 2022

فیلم؛ شش کلاس دروغگو (رئیسی) حاصل وعده‌هات کو

در سومین روز اعتراضات بازنشستگان تامین اجتماعی معترضان با سر دادن شعار «شش کلاس دروغگو حاصل وعده‌هات کو» دست به اعتراض زدند. اعتراضات در شهرهای تهران، یزد، اهواز، اراک، کرمانشاه، کرج و … برگزار شد. این اعتراضات از روز ۱۶ خردادماه در پی تصویب لایحه‌ افزایش ۱۰ درصدی حقوق توسط دولت رئیسی آغاز شد.

اینترنت در برخی از نقاط شهر یزد قطع شده و در سایر نقاط بسیار ضعیف است. هر لحظه به شمار معترضان افزوده می‌شود. بازنشستگان معترض برخی خیابان‌ها را بسته و شعار می‌دهند.

در کرمانشاه بازنشستگان با پهن کردن سفره خالی در برابر اداره تامین اجتماعی دست اعتراض زدند.

بازنشستگان اهوازی با شعار «رئیسی رئیسی مرگ به نیرنگ تو» دست به راهپیمایی زدند. آنها با تجمع جلو فرمانداری و استانداری به دادن شعار پرداختند.

به گزارش العربیه، ویدیوهای منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد، مالباختگان بانک ملی نیز در نزدیکی دانشگاه تهران تجمع کرده و نیروهای امنیتی نسبت به سرکوب این تجمع اقدام کردند.

همزمان شماری از جوانان بومی منطقه کوره (شهرک طالقانی) از توابع شهرستان معشور (ماهشهر) در استان خوزستان، به‌دلیل عدم استخدام نیروهای بومی، مقابل درب ورودی «شرکت پتروشیمی امیرکبیر» تجمع کردند که این تجمع به درگیری با نیروهای حراست این شرکت منجر شد.

این منطقه طی اعتراضات آبان 98 شاهد «کشتار نیزار» بود و به‌رغم وجود ابر شرکت‌های پتروشیمی دارای یکی از بالاترین نرخ‌های بیکاری در کشور است.

بازنشستگان معترض در اهواز نیز، دربرابر فرمانداری این شهر تجمع کرده و شعار «فقط کف خیابون، به‌دست میاد حقمون» سر دادند.




www.youtube.com/watch?v=VC8HHhWr-OM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



خسرو June 8, 2022 11:52 PM

بازنشسته عزیز اگه میخوای برای نسل پسرات که زندگیشون رو با انقلابت نابود کردی، کاری بکنی لطفا فریاد بزن:
مرگ و نفرین ابدی بر خامنه ای و تبار کثیفش باد
نفرین و اتش ابدی بر قبر تنگ و کثیف خمینی جنایتکار باد
مرگ بر جمهوری اسلامی
ما اشتباه کردیم که انقلاب کردیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: