آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 20 خرداد ماه 1401 = 10-06 2022

فیلم؛ دیکتاتور خونریز روس خود را با پتر کبیر مقایسه کرد

رییس‌جمهور مادام‌العمر روسیه در بازدید از نمایشگاهی در مسکو که به زندگی و دستاوردهای پتر کبیر اختصاص داشت، گفت تزار چیزی را از سوئد نگرفت، بلکه آن چه را که متعلق به روسیه بود، به مام وطن برگرداند.

به گزارش روزنامه گاردین، ولادیمیر پوتین جنگی را که خود علیه اوکراین به راه انداخته با نبرد پتر کبیر، تزار وقت روسیه، علیه سوئد قیاس کرده است. (فیلم زیر)

به نوشته این روزنامه بریتانیایی، از نظر رهبر روسیه جنگ کنونی کشورش با اوکراین نبرد بر سر چیزی است که او آن را «ارزش‌های روسی» می‌داند و معتقد است که وظیفه روسیه امروزی نیز همان هدفی است که تزار پتر کبیر بر سر آن به جنگ امپراتوری سوئد رفت.

جنگ‌های بزرگ روسیه تزاری در قرن هجدهم میلادی علیه امپراتوری سوئد که مالک سوئد، فنلاند، استونی و لتونی امروزی بود ۲۱ سال ادامه یافت و به فتوحات زیادی به دست پتر کبیر منجر شد.

پوتین همچنین گفت که اکنون نیز وظیفه روسیه این است که متعلقات خود را برگردانده و کشور را تقویت کند.





www.youtube.com/watch?v=N2sfJjl7_Zk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اسمال در نیویوک June 10, 2022 03:11 PM

مادر پرستو در زمان قاجار روسیه تا قزوین آمدند (لیاخف) چند وقت دیگه ادعا میکنی نصف ایران مال روسیه هست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا June 10, 2022 04:37 PM

اگر تا حالا شکی بود ، الان دیگه شک نکنید که این ادم خوار قرن ۲۱ وضع روحیه زیاد خوبی ندارد ، من تصحیح می‌کنم ، منظور او و دار دسته اش ، هیتلر است و در حقیقت قبل از آنکه شباهتی به پیتر داشته باشد ، الگوی خود هیتلر و اس اس اوست ، مذدوران چچنی و گروه واگنر شاهد آن است
آنوقت ملا های ادم خوار جنایتکار دنبال رو یک همچون آدمی هستنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: