آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 21 خرداد ماه 1401 = 11-06 2022

خبرگزاری فرانسه: قطع انگشتان دست محکومان در ایران

خبرگزاری فرانسه در گزارشی در مورد حکم قطع انگشتان دست شماری از محکومان ایرانی نوشت: به گزارش عفو بین‌الملل، مقامات به این افراد اطلاع داده‌اند که طی روزهای آینده برای اجرای حکم با دستگاه گیوتین به زندان دیگری منتقل خواهند شد.

معاون مدیر منطقه‌ ای عفو بین‌الملل گفت که این مجازاتها بیانگر «تجاوز شنیع به کرامت انسانی» است. ما از جامعه جهانی می‌خواهیم که فوراً برای جلوگیری از اجرای این احکام مداخله کند».

خبرگزاری فرانسه نوشت: نگرانی در مورد این مجازات زمانی است که گروه‌های حقوق‌بشر نسبت به افزایش تعداد اعدامها در ایران در زمان اعتراضات به افزایش قیمت‌ها هشدار می‌دهند.

بر اساس گزارش حقوق‌بشر ایران مستقر در نروژ، حداقل ۱۶۸نفر در پنج ماه اول سال۲۰۲۲ اعدام شده‌اند که ۵۰درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.




علی June 11, 2022 12:31 PM

مشکلات ایران و ایرانی ربطی به جاسوسان غربی تحت نام رسانه و خبرنگار و ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام June 11, 2022 05:49 PM

کشورهای اروپایی بخصوص فرانسه باید در مورد رقص تانگویی که در چهل و سه سال گذشته با جمهوری اسلامی داشته اند مورد پرسش قرار بگیرند که در حالی جمهوری اسلامی با بدترین جنایات علیه بشریت علیه شهروندان خودش متهم بوده چرا کشور های اروپایی فقط برای کسب درآمد و انباشتن ثروت با جمهوری اسلامی بده بستان داشته اند و سران جنایتکار جمهوری اسلامی با استفاده از خاک اروپا به جنایات علیه مردم ایران پرداخته اند
امروز شدیدترین جنایات را این فرقه تبهکار علیه مردم ایران روا میدارند ولی تا چشم اروپایی ها به مزدوران نظام جهل و خونخوار ولایت فقیه می آفتد با خوشحالی خاص خود از این جنایتکاران استقبال میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: