آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 21 خرداد ماه 1401 = 11-06 2022

فیلم؛ تیراندازی گشت ارشاد به بوکسور: مات و مبهوتم!

جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی به خبر شلیک گشت ارشاد به قهرمان بوکسور سابق تیم ملی واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت: ‏از خواندن این خبر مات و مبهوتم! امیدوارم چنین اتفاق هولناکی صحت نداشته باشد.

رضا مرادخانی، مربی مشت‌زنی و بوکسور سابق تیم ملی، که به‌تازگی به دنبال حمایت از همسرش در مقابل گشت ارشاد در غرب تهران هدف ضرب و شتم قرار گرفته و نهایتا با شلیک مستقیم چندین گلوله از سوی یکی از ماموران راهی بیمارستان شده بود، می‌گوید که به‌رغم شکایت به دادسرای نظامی به جای محاکمه فرد ضارب، او و همسرش را متهم معرفی کرده‌اند.

ماریا عارفی و رضا مرادخانی همچنین در گفت‌وگو با روزنامه شرق تاکید کردند که تاکنون پیگیری آنها از مراجع قضایی بی‌نتیجه مانده و در طول این مدت، بارها هشدارهایی دریافت کرده‌اند مبنی‌بر این‌که از اطلاع‌رسانی درباره این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

این گزارش حاکی است که ماموران گشت ارشاد شامل دو مرد و چهار زن، با ضبط تلفن‌های شخصی شاهدان عینی و حاضران در محل، ویدیوهای مربوط به درگیری را پاک کرده‌اند.

به گزارش رادیو فردا، با وجود اقدام ماموران گشت ارشاد در حذف تصاویر ثبت شده، کاربرانی در شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از روز حادثه را به اشتراک گذاشته‌اند. (فیلم زیر)




www.youtube.com/watch?v=0xX8IW59ZWI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: