آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 23 خرداد ماه 1401 = 13-06 2022

مرگ مشکوک دو تن دیگر از عناصر هوافضای پاسداران

رسانه های داخلی از کشته شدن مشکوک دو تن از پاسداران از یگان هوافضای سپاه بنام های علی کمانی از شهرستان خمین و محمد عبدوس از سمنان خبر دادند.

خبرگزاری ایسنا به‌نقل از روابط عمومی سپاه از کشته شدن یک عضو یگان هوافضای خود «در حین انجام مأموریت» خبر داد و نوشت سردار پاسدار علی کمانی از عناصر یگان هوافضای سپاه شهرستان خمین در جریان سانحه تصادف کشته شده است.

در اطلاعیه سپاه استان مرکزی جزئیات بیشتری در مورد نحوه و زمان کشته شدن علی کمانی و مأموریت او داده نشده است.

خبرگزاری «فارس» وابسته به سپاه پاسداران هم بدون ارائه جزییات گزارش داد محمد عبدوس، یکی از کارکنان هوافضای سمنان، «حین انجام ماموریت» کشته شد.

این منبع نوشته است: «محمد عبدوس از کارکنان هوافضای سمنان پس از مدت‌ها مجاهدت و تلاش مخلصانه در مسیر خدمت به نظام در حین انجام ماموریت به خیل عظیم شهیدان پیوست.»

سپاه پاسداران عنوان شهادت را اغلب به نیروهای کشته‌شده خود در جریان درگیری‌های نظامی یا ترور اطلاق می‌کند.

از سوی دیگر رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند، محمد عبدوس، در زمینه ساخت پهپادها و موشک‌های بالستیکی فعالیت می‌کرد.

«جروزالم پست» امروز نوشت گزارش‌ها حاکی از آن است، دو عضو هوافضای سپاه پاسداران که شب گذشته کشته شدند در زمینه ساخت پهپادها فعالیت می‌کردند.

یادآوری می‌شود که اخیراً هلاکت عناصر موشکی سپاه پاسداران، افزایش یافته و رسانه های حکومتی علت آن را سانحه یا حادثه یا تصادف و... اعلام می‌کنند.

در هفته‌های گذشته سوءقصد مسلحانه به حسن صیاد خدایی، از سرکردگان نیروی قدس سپاه، که موجب کشته شدن او شد از مهمترین این اتفاقات بود.

پس از آن گزارش شد که علی اسماعیل‌زاده، سرهنگ پاسدار عضو نیروی تروریستی قدس، روز نهم خرداد «با افتادن از بالکن خانه خود در کرج» کشته شد.

مرگ مشکوک ایوب انتظاری، «دانشمند صنایع هوافضا»، نیز در کانون توجه قرار گرفت.

روز ۱۴خرداد برخی رسانه‌ها از مرگ «کامران ملاپور، دانشمند جوانی که در سایت هسته‌ ای نطنز کار می‌کرد» خبر دادند.



خسرو June 13, 2022 05:39 PM

لعنت و نفرین و تف و کثافت ملت ایران و عراق و سوریه بر قبر این دو دانشمند هسته ای و فضایی و قضایی و قزایی و اراذل و اوباش

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا June 13, 2022 07:20 PM

دو وطن فروش جنایتکار ٫ همدست آخوندهای جانی ٫ در حالی که جوان های ایران دوست برای وطنشان راهی زندان های اخوند های انسان کش میشوند ٫ شکنجه میشوند و در کف خیابان بدست جنایت پیشکان سپاه به قتل میرسند این به اصطلاح دانشمندان در حقیقت اس اس های ملا در رفاه دانشمندی به سر میبرند
ملت ایران کمک دلاوران اسرائیل و وطن پرستان داخل وطن را برای ضربه زدن به این ملا های فاشیست سپاس میگذارد و نفرت خود را از این کودک کشان توالت به سر ابراز میدارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: