آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 24 خرداد ماه 1401 = 14-06 2022

سرکرده آتش به اختیااران و اصلاح پوشش کارکنان دولت

بعد از اصلاح پوشش کارکنان دولت به سراغ بازار می‌رویم

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در بحث عفاف و حجاب، ستاد طرحی ارائه داد و اول دولت را مکلف کرد تا وضعیت پوشش کارکنانش را سر و سامان بدهد؛ رئیس جمهور نیز این طرح را به دستگاه‌ها ابلاغ کرد که براساس آن تمامی دستگاه‌ها باید وضعیت عفاف و حجاب را اصلاح کنند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در جلسه ستاد با معتمدین اصناف و بازار گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک حکم الهی و نص صریح قرآن است که همه باید آن را برپا بدارند و همه ما نسبت به یکدیگر باید احساس مسئولیت داشته باشیم.

صدیقی افزود: خداوند مومنین را به امر به معروف و نهی از منکر سفارش می‌کند تا بیماری، آفت‌ و زشتی را از جامعه دور کنند و اگر این موضوع در جامعه برپا می شد، این همه مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در جامعه نداشتیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در حال حاضر در بحث عفاف و حجاب، ستاد طرحی ارائه داد و اول دولت را مکلف کرد تا وضعیت پوشش کارکنانش را سر و سامان بدهد و در همین راستا چندین جلسه با وزرا برگزار و به رئیس جمهور نیز این طرح ارائه شد،وی پس از مطالعه، به دستگاه‌ها ابلاغ کردند که براساس آن تمامی دستگاه‌ها باید وضعیت عفاف و حجاب را اصلاح کنند.

وی در پایان تاکید کرد: بعد از ادارات، ما به سراغ یکی دیگر از مهم ترین ارکان جامعه یعنی بازار و اصناف می‌آییم و در این زمینه دست یاری به سمت شما عزیزان دراز می‌کنیم تا ما را در حفظ و زنده نگه داشتن این حکم الهی کمک و یاری کنید.



ایران فردا June 14, 2022 11:30 AM

اخوند پفیوز ٫ سعید طوسی که کودک آزاری میکند و مورد عفو رهبر جنایتکارت می‌شود عفاف نیست ٫ شمار بیشمار زنان خود فروش که در اثر شیعه کثیف شما انسان کشان و بی خردان روانه خیابان ها شده اند برای شما دروغگویان کودک آزار ٫ عفاف نیست
فاحشه خانه های که شما دین فروشان ترتیپ داده اید ٫ به عفاف مربوط نیست
چهره واقعی شماها اخوندهای تقیه و خدعه کار و دروغگو و جنایتکار برای ملت ایران و دنیا آشکار شده ٫ بروید شغلی و کاری یاد بگیرید که دوره مکیدن خون انسانها شبیه زالو به سر رسیده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: