آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 خرداد ماه 1401 = 16-06 2022

فیلم؛ اینجا سنندج است: اینهمه مامور برای تجمع معلمان!

فیلم زیر: جو شدید امنیتی در محل تجمع معلمان سنندج

به گفته کاربران، جو شدید امنیتی در تمام مناطقی که امروز معلمان قرار تجمع گذاشته بودند، جریان دارد. هه‌نگاو نوشته در سنندج تک‌تیراندازهای سپاه بالای ساختمان آموزش و پرورش مستقر شده‌اند.

بی بی سی گفت: این چندمین تجمع سراسری معلمان است که برگزار می‌شود و یکی از خواسته‌های اولیه آنها اجرای کامل رتبه‌بندی معلمان است، نیروهای امنیتی در تجمع‌های قبلی اقدام به اقدام به ضرب و شتم فرهنگیان در برخی شهرها کرده و تعدادی از معلمان هم بازداشت شدند.

نیروهای امنیتی در برخی از شهرها از جمله سنندج، بیجار و کرج در نزدیکی محل تجمع معلمان حضور پیدا کرده‌اند، کانال تلگرامی شورای هماهنگی نوشته است: «نیروهای امنیتی، با برخورد قهری با معلمان، نمی‌توانند به نتایج دلخواه» برسند.

رادیو فردا هم در گزارشی گفت: در پاسخ به فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان، تجمعات معلمان در شهرهای مختلف ایران از جمله مناطق کردنشین روز پنج‌شنبه، ۲۶ خردادماه، در میانه جو شدید امنیتی و حضور نیروهای انتظامی و اطلاعاتی آغاز شد.

تصاویر متعددی از گردهمایی هسته‌های اولیه معلمان در شهرهای مریوان، سنندج، تهران، اندیمشک، سقز، بوکان، همدان، خرم‌آباد، کاشمر، بندرعباس، بیجار، ساری و کرج منتشر شده است.

ویدئوهایی از تهران نشان می‌دهد ماموران امنیتی و یگان ویژه به طور گسترده مقابل مجلس شورای اسلامی حضور دارند تا مانع از برگزاری تجمع شوند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی همچنین از جو شدید امنیتی در مشهد برای جلوگیری از گردهمایی معلمان خبر می‌دهند.

در مریوان، معلمان با وجود جو امنیتی سنگین، مقابل اداره آموزش و پرورش این شهرستان تجمع کردند.

گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی حاکی است در شهر کامیاران، حضور نیروهای امنیتی در کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به اداره آموزش و پرورش این شهر، به اندازه‌ای است که حالت «حکومت نظامی» به خود گرفته است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی از شکل‌گیری هسته‌های اولیه تجمع در اصفهان با وجود حضور پرتعداد نیروهای امنیتی و پلیس خبر داده بودند.




www.youtube.com/watch?v=mZx6_megJq8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: