آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 خرداد ماه 1401 = 16-06 2022

فیلم؛ رهبران اروپا از شهر جنگ زده ایرپین در اوکراین

رهبران سه کشور بزرگ اروپایی روز پنجشنبه پس از ورود به اوکراین برای بازدید از مناطق جنگ‌زده به ایرپین در حومه کی‌یف، پایتخت این کشور رفتند..

به گزارش یورونیوز، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان، ماریو دراگی، نخست‌وزیر ایتالیا و کلاوس یوهانیس، رئیس‌جمهوری رومانی در حالی در خیابان‌های ایرپین حاضر شدند که تدابیر امنیتی در محل افزایش یافته است.

گروهی از نظامیان اوکراین در جریان بازدید رهبران چهار کشور اروپایی برای آنها درباره وضعیت ایرپین که در طول ماه مارس سال جاری به اشغال نظامیان روس درآمده بود توضیحاتی ارائه کردند.

بر روی یکی از دیوارهای تخریب‌شده ایرپین نوشته شده بود: «به جای جنگ اروپا را بسازید». امانوئل ماکرون با اشاره به این نوشته آن را «بسیار متاثرکننده» توصیف کرد.

رئیس‌جمهوری فرانسه همچنین ضمن ستایش از «قهرمانی» مردم اوکراین تاکید کرد که این کشور باید بتواند با «مقاومت» در نهایت در برابر تجاوز نظامی روسیه پیروز شود.




www.youtube.com/watch?v=ay-Hfzsd_pk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا June 16, 2022 01:16 PM

نگاهی به این فجایع پوتین جنایتکار و آرتش وحشی اش به انسان دوستان اشکار میکند که جنایتکارانی و در صدر انها آخوند های جانی با این متجاوز در زیر یک لحاف خوابیده اند
آن ارازل اوباش و لات و لوت های که در محضر کودک کش اعظم عرب زاده چهار زانو نشسته اند ٫ وطن فروشانی هستنند که باید در روز رهایی وطن جوابگو باشند
یک انسان چه قدر باید پست باشد که این نان وطن فروشی و خون آلود را به خانه میبرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا June 16, 2022 07:41 PM

درود ملت ایران بر ارتش و سربازان دلاور اوکراین که برای وطنشان در مقابل متجاوزین و آرتش وحشی و جنایتکار پوتین مجنگند و میروند که درسی به این جانیان روسی بدهند
در مقابل این دلاوران در وطن آخوند زده ما ٫ جمعی ارازل و اوباش و لات لوت جانی که کودکان وطن را به قتل میرساند و زن ومرد بی سلاح را به تیربار میبندد و به عقب آخوند ها خزیده اند
این جنایتکاران در مقابل دلاوران اسرائیلی دم فر و بستنند تنها عرعر آنان است که شنیده می‌شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: