آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 خرداد ماه 1401 = 18-06 2022

فیلم؛ یوروویژن ۲۰۲۳ باید در اوکراین برگزار شود

یوروویژن ۲۰۲۳ باید در اوکراین برگزار شود، نه بریتانیا

نماینده اوکراین در رقابت سال ۲۰۲۲ یوروویژن برنده شد و بر اساس سنت این برنامه تلویزیونی، این کشور باید میزبان دور بعدی رقابت باشد. اما روز جمعه اعلام شد که بی‌بی‌سی در حال مذاکره با برگزارکنندگان یوروویژن است تا به جای اوکراین، بریتانیا میزبان این برنامه در سال آینده باشد.

اتحادیه رادیو و تلویزیون‌‌های اروپایی (ای‌بی‌یو) که برگزارکننده این رقابت است، اعلام کرد که بعد از «بررسی کامل و مطالعه همه جوانب» به این نتیجه رسیده است که اوکراین نمی‌تواند به عنوان کشور برنده، میزبان یوروویژن باشد.

از آنجا که نماینده بریتانیا در رقابت سال ۲۰۲۲ به مقام دوم رسید، اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اروپایی این کشور را به عنوان جایگزین کشور اوکراین انتخاب کرده است.

اوکراین اعلام کرده که با تصمیم برگزارکنندگان یوروویژن موافق نیست و به این تصمیم اعتراض خواهد کرد.

در همین حال نخست وزیر بریتانیا که بعد از دیداری سرزده در کی‌یف با خبرنگاران صحبت می‌کرد گفت او اطمینان دارد که «کی‌یف یا هر شهر امن دیگری در اوکراین» می‌تواند میزبان یوروویژن باشد.

بوریس جانسون گفت: «آنها بردند و حقشان است که میزبان باشند. من امیدوارم که اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اروپایی در تصمیمش تجدیدنظر کند.» (فیلم زیر)





www.youtube.com/watch?v=SmXRZqMAS_M

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: