آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 29 خرداد ماه 1401 = 19-06 2022

نخست وزیر سابق انگلیس: تنها راه مقابله با رژیم پوتین

خاطرات نخست وزیر سابق انگلیس از پوتین

گوردون براون می گوید که ولادیمیر پوتین او را در دیداری رسمی در مسکو تهدید کرد و گفت: غرب نمی تواند در برابر روسیه بایستد.

به گزارش روزنامه دیلی میل، گوردون براون، نخست‌وزیر سابق انگلیس گفت که به درستی شناخت قدیمی خود از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه باور دارد.

او که در سال ۲۰۰۶ وزیر دارایی انگلیس بود، در مصاحبه خود خاطرات سفرش در آن زمان به مسکو را به یاد آورد و گفت: یک صندلی با ارتفاع بسیار کم به من دادند تا از پایین به او (پوتین) نگاه کنم. او قد نسبتا کوتاهی دارد و کفش‌های پاشنه‌دار می‌پوشد.

براون ادامه داد: به هر حال، آن روز او کاغذهایی را درآورد و شروع به خواندن اطلاعاتی کرد که راجع به من داشت، انگار می‌خواست ثابت کند که من را بهتر از من می‌شناسد. پس باید به کسانی که می‌گویند پوتین تغییر کرده و اکنون تهدید آفرین شده، بگویم که او در آن زمان هم داشت مرا تهدید می‌کرد.

نخست‌وزیر سابق انگلیس گفت که تنها راه مقابله با پوتین «نمایش قدرت سازش‌ناپذیر و تسلیم‌ناپذیر» است و افزود: تنها چیزی که پوتین می‌فهمد، قدرت است و از ضعف (دشمنانش) بیشترین استفاده را می‌برد. او منتهای فرصت‌طلبی است.

او در ادامه گفت، انفعال غرب در برابر حمله ۲۰۱۴ روسیه به شبه‌جزیره کریمه در اوکراین، به پوتین القا کرد که «می‌تواند از تجاوزهای بعدی هم قسر در برود».



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: