آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 31 خرداد ماه 1401 = 21-06 2022

فیلم؛ پاسخ شدیداللحن به رئیسی: این بابا گوه خورده

رئیس کل سازمان پرستاری در پاسخ به سخنان رئیسی گفته: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان غلط زیادی کرده است

در ویدئویی که از صحبت‌های رئیسی منتشر شده (فیلم زیر)، او می‌گوید:«به رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان زنگ زدم، تلفنی خسته نباشید بگویم، به من گفت فلانی! اتفاقی افتاده از خود موضوع کرونا مهمتر؛ چهره‌های بسیجی و جهادی و انقلابی (در ایام‌ کرونا) به بیمارستان‌ها رفته‌اند و به پزشکان و پرستاران یاد می‌دهند چگونه باید برای مردم کار کرد. من خودم وقتی رفتم کنار خانواده‌های داغدار دیدم طلبه‌های ما هستند و تنها دل خانواده‌ها را حضور آن ها آرام می‌کند.»

رییس کل سازمان نظام پرستاری در بیانه‌ای در شدیداللحن، با عنوان «جناب آقای رئیس جمهور؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان غلط زیادی کرده است» به سخنان رئیسی واکنش نشان داد.

وی نوشت: این حق مدافعین سلامت جهادی وجان برکف ما نبود که رئیس جمهور از قول یک رئیس دانشگاهی که در دوره کرونا معلوم نبود خودش کجاست ؟ و اکنون هم بدترین شکل ممکن مدیریت را بر مجموعه خود دارد، اینچنین خدمات و رشادت های مدافعین سلامت را کم انگاری و تحقیر کند.

جناب رئیس جمهور! رئیس دانشگاه گیلان باید به شما می گفت: شهید نرجس خانعلی زاده اولین و جوان ترین شهید پرستار ما ؛ مانند تمام نیروهای طرحی بدون سهمیه و٨٩ روزه فعلی، هیچ رابطه استخدامی جذابی با نظام سلامت دولتی ؛ نداشت لیکن در دفاع ازسلامت مردم بی محابا جان خود را تقدیم کرد. اما رییس همان دانشگاه او با پست بالا ودریافتیهای غیر قابل مقایسةو… اما حضوری تمام وقت تلفنی بر دانشگاه مذکور داشته و بخاطر همین نوع مدیریت و حضور تلفنی بوده که به حضرتعالی هم تحلیل تلفنی خود را در همان سطح و میزان حضورش منتقل کرده اند.

اما گله ما این است که شما چرا؟! رئیس دانشگاه گیلان اگر حضوری واقعی ومؤثری در نظام سلامت استان شان داشته و دارد چرا هنوز خانواده های شهدای سلامت استان ؛ سرگردانند؟؟ چرا تمام پرسنل دانشگاه شان نا راضی اند؟ ایشان باید به شما می گفت که خانواده شهیده باقری وامثال باقری ها هنوز چرا سرگردان رسیدن به حقوق اولیه شان در مسیر بروکراسی دانشگاه گیلان اند ؟!! و هنوز هیچ رسیدگی که نشده اند بماند بلکه حتی حقوق بچه های کوچک بازمانده از شهیده شان به سرعت قطع شده و هنوز برقرار نشده ماجرای جالبی دارد که بدنیست علت یابی شود.

توهین بی‌شرمانه رئیسی به جامعه پزشکی ایران

رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ در یادداشتی خطاب به رئیسی خواستار عذرخواهی وی از کادر درمان به دلیل اظهارات اخیرش شد. او همچنین به رئیسی هشدار داد اگر اشتباه خود را هرچه زودتر اصلاح نکند، ادبیاتش در تاریخ ثبت خواهد شد.

محمدرضا ظفرقندی در پاسخ به ادعای رئیسی نوشته است: «در بحران کرونا، مانند جنگ تحمیلی جامعه پزشکی ‌و پرستاری با جانفشانی و تقدیم شهدای بسیار به وظیفه خود عمل‌ نمود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بی‌احترامی شان و زحمات این جامعه خدوم را ضایع کرد و متاسفانه رئیس‌جمهور هم با اشتیاق و قدرناشناسانه این موضع را تاییدکردند. وا اسفا!»




www.youtube.com/watch?v=4q4hwP4njic

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیرارشادی June 22, 2022 05:36 AM

سخت نگیر
رئیسی ملت ایران نداند قدر تو
یک پشیز اندازه بال مگس یا اندازه یک الاغ تحویلت نمیگرند رئیس
حیف از آن شبها که زیر منبر یا فیضیه
زور زدی تا توانستی بخوانی شش کلاس
حیف از زوری که زد آن والذینت آن زمستان زیر کرسی
تا تو افتادی دمر بر روی خشت
من نمیدانم چرا ملت نداند قدر تو
آنچوسکوم روح الله

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانیان June 22, 2022 09:44 AM

کل این نظام دزد و جنایتکار به گه خوردن افتاده منتها با ضرب گلوله میخواهد این گه خوری را لاپوشانی کنه ۴۴ سال از منابع کشور و کارخانجات و که در رژیم پهلوی پایه گذاری شده بود بهره برداری و دزدی بی شرمانه کردند تا همه آنها تعطیل و کشور سربلند ایران به این روز دچار شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: