آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 31 خرداد ماه 1401 = 21-06 2022

فیلم؛ حمله یک هموطن شجاع به مجلس انقلابی قالیباف

در جلسه دیدار حسین میرزایی، نماینده اصفهان در مجلس ولایت با نمایندگان کشاورزان این استان، یکی از کشاورزان خطاب به او، مجلس خاامنه ای را به «مرده شورخانه» تشبیه می‌کند که در آن نمایندگان مانند مرده‌شورها بالای جسد مرده با هم چای می‌خورند»

«این کشاورز شجاع اصفهانی گفت: در برابر این مردم خجالت بکشید. مجلس مثل مرده‌شورخانه باغ رضوان اصفهان است که دور هم می‌نشینید و چایی می‌خورید در حالی که مردم بیرون دارند برای مرده‌شان گریه می‌کنند.»





www.youtube.com/watch?v=OkEIqKFMUQ0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



بابک دین داوری ( ب.د.د .) June 21, 2022 10:02 AM

با پوزش ، آیا این چنین مردمانی متوجه نیستند که این افراد اشغال کننده اند و نه اینکه واژه " مسئول " برایشان استفاده کنند اینها مسئول چی هستند ؟ اینوع نمایندگان کشتارها ویرانیها ، دوزدیها را نمی بینند که همه انتقاد خودشان را برای سفره خالی مردم ایراد می کنند و لقب مسئول میدهند ، در کجای تاریخ اشغالگران ودوشمنان یک ملت دلسوز آن مردم و خودرا مسئول مردم میدانند ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار June 21, 2022 12:12 PM

این ایرانی دارد به مردم ایران و به نسل آینده درس شجاعت می دهد * در واقع دارد با مردم ایران صحبت می کند و به آنها می گوید بردگی و سواری به آخوند کافیست *

گزارش یا اعتراض به این نظر


M June 21, 2022 06:40 PM

با درود
شخصا با نظر هموطن گرامی بابک موافقم که نباید از واژه مسئول برا این جانیان وارازل اوباش استفاذه کرذ و بها داد بهشون چون وهم و خیال برشون برمیداره و حمل بر خودستایی میکنن پس دوستانی که در ادبیات خبره هستن از واژه ایی در خور و شان ارازل و اوباش پیدا کنن لطفا برا این ناکسان حتی واژه تنفروش هم کافی نیست چون اصلا بویی اژ شرم و حیا نبرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: