آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 31 خرداد ماه 1401 = 21-06 2022

انتشار عکسی از آخوند تروریست اخراجی هامبورگ

معاون مرکز اسلامی هامبورگ می‌گوید به حکم اخراج خود از آلمان اعتراض می‌کند

سلیمان موسوی‌فر، معاون مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان، که از این کشور اخراج شده گفته است «در حال گفت‌وگو با یک وکیل خبره و کاربلد هستیم تا ببینیم از لحاظ قانونی چه کاری باید پیش ببریم و این هفته از طریق وکیل مخصوص اقدام خواهیم کرد.»

وی به خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در ایران گفته است دستور اخراج وی از سوی آلمان «برای فشار به مرکز اسلامی هامبورگ» صورت گرفته است.

خبرگزاری صداوسیما می‌گوید دادگاهی در آلمان اخیرا سلیمان موسوی‌فر را به اتهام «یهودی ستیزی» محکوم به اخراج از این کشور کرده است. آقای موسوی‌فر باید طی سه ماه از زمان صدور حکم از آلمان خارج شود.

معاون مرکز اسلامی هامبورگ هنوز خاک آلمان را ترک نکرده اما رسانه‌های ایران از قول منابع آلمانی گزارش داده‌اند که در صورت تخطئی آقای موسوی‌فر و ادامه اقامت در آلمان ممکن است با مجازات تا سه سال زندان رو به رو شود.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، آقای موسوی‌فر متهم است که با مقام‌های حزب الله لبنان در تماس بوده است.

خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گوید حکم اخراج سلیمان موسوی فر «اقدامی اسلام‌ستیزانه و همگام با صهیونیست‌ها» است.

دولت آلمان فعالیت حزب‌الله که یک گروه شیعی مورد حمایت ایران است را در خاک خود ممنوع و آن را وارد فهرست سازمان‌های تروریستی خود کرده است.. بی بی سی





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: