آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 31 خرداد ماه 1401 = 21-06 2022

فیلم؛ اوکراین: نخستین محموله سلاح‌های قدرتمند رسید

فیلم زیر: نخستین محموله سلاح‌های قدرتمند آلمان وارد کی‌یف شد. PzH ۲۰۰۰ یکی از قدرتمندترین سیستم‌های توپخانه معمولی و قادر به سرعت بسیار بالای آتش است.

کی‌یف پس از هفته‌ها مذاکره با متحدان غربی خود برای دریافت سلاح‌های قدرتمند که قادر به دفع حملات روسیه در دونباس باشند، از ورود اسلحه‌های خودکششی Panzerhaubitze ۲۰۰۰ آلمان به زرادخانه خود خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه لو فیگارو، الکسی رزنیکوف (Oleksiï Reznikov) وزیر دفاع اوکراین امروز در توییتر با اعلام این خبر، افزود: این سلاح‌ها بخشی از زرادخانه هویتزرهای ۱۵۵ میلی‌متری توپخانه اوکراینی را تشکیل می‌دهند.

وی از تلاش‌های برلین برای کمک نظامی به کی‌یف قدردانی کرد.

Panzerhaubitze ۲۰۰۰ (هویتزر زرهی ۲۰۰۰)، با نام اختصاری PzH ۲۰۰۰، یک هویتزر خودکششی آلمانی ۱۵۵ میلی متری است که برای ارتش این کشور ساخته شده است.

PzH ۲۰۰۰ یکی از قدرتمندترین سیستم‌های توپخانه معمولی و قادر به سرعت بسیار بالای آتش است.

این سامانه می‌تواند سه گلوله در نه ثانیه یا ۱۰ گلوله در ۵۶ ثانیه شلیک کند، و می‌تواند بین ۱۰ تا ۱۳ گلوله در دقیقه به طور مداوم شلیک کند و ۲ اپراتور می‌توانند ۶۰ پوسته و شارژ پیشرانه را در کمتر از ۱۲ دقیقه بارگیری کنند.




www.youtube.com/watch?v=_Mf2w97Q8pw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: