آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 تیر ماه 1401 = 23-06 2022

فیلم؛ کشف حجاب دسته جمعی جوانان در شیراز: ببینید

انتشار گسترده ویدیویی در فضای مجازی مبنی‌بر کشف حجاب گروهی از نوجوانان در شیراز، واکنش مقامات حکومت اسلامی را در پی داشته است.

ویدئو یاد شده به دلیل خاص بودنش در سطح گسترده‌ای از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و به دلیل کم سن و سال بودن افراد حاضر در این تجمع، نوع پوشش آنها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. (فیلم زیر)

خبرگزاری فارس نوشت: در این رابطه مدیرکل حوزه اجتماعی و فرهنگی استاندار فارس، این اتفاق ناشایست را محکوم کرد و از برخورد قانونی و سلبی در مقابل بی حجابی در استان خبر داد.

حقایقی با اشاره به اینکه چنین رخدادهایی در شان شیراز، سومین حرم اهل بیت نیست، گفت: بر اساس قانون کشف حجاب جرم آشکار است و باید با آن برخورد شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار فارس، با تاکید بر اینکه در جامعه اسلامی کسی نمی‌تواند این قبح‌شکنی‌ها و این ناهنجاری‌ها را تحمل کند، از لزوم برخورد سلبی و قاطع دستگاه‌های متولی خبر داد.

فرماندار شیراز نیز درباره این تجمع هنجارشکنانه گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و بر اساس اقدامات ضابطین قوه قضاییه و نیروی انتظامی، مراسمی که در بلوار چمران برگزار شده با طرح و برنامه قبلی بوده که برای روزهای آتی نیز برنامه‌ریزی شده است.

لطف‌اله شیبانی افزود: نیروی انتظامی به محض ابلاغ، با هماهنگی دستگاه قضایی در جهت شناسایی عوامل موثر در برگزاری این مراسم اقدام نمود.

وی با بیان اینکه به‌نظر می رسد انجام این اقدامات با برنامه انجام شده، تأکید کرد: مطمئنا دستگاه قضایی و انتظامی با قدرت با آنها برخورد خواهند کرد.





www.youtube.com/watch?v=NwT-RdNmg2k

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Akbar June 24, 2022 12:34 AM

خوش آمد به بازدید کنندگان حرم شاه چراغ شهر شیراز است و بدون عرق خلار لطفی ندارد معذوریم ولی اگر همراه داشته باشید شتر دیدی ندیدی

گزارش یا اعتراض به این نظر


baran June 24, 2022 02:25 AM

حالا دقیقا" وقت آنست که تمام خانمهای با غیرت ایران به حمایت از این دختران شجاع و گرامیداشت خاطره رضا شاه کبیر همگی با هم کشف حجاب کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو June 24, 2022 07:24 AM

رضا شاه روحت شاد
درود بر زنان شجاع ایران
مرگ و نفرین و ننگ بر خمینی مرتجع

گزارش یا اعتراض به این نظر


kiani June 24, 2022 07:43 AM

نه ساطنت طلبم و نه چندان علاقه ای به بازگشت پادشاهی به ایران رو دارم ولی این مانع از این نمیشه که بگم این ویدئوی کوتاه منو یاد چی، یا در واقع کی انداخت، فقط یک کلمه، آریامهر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Akbar June 24, 2022 03:55 PM

خوش آمد به بازدید کنندگان حرم شاه چراغ شهر شیراز است و بدون عرق خلار لطفی ندارد معذوریم ولی اگر همراه داشته باشید شتر دیدی ندیدی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: