آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 تیر ماه 1401 = 24-06 2022

فیلم؛ روایتی تکان‌دهنده از شکنجه زندانیان زن در ایران

فیلم زیر: رویا صادقی، زندانی سیاسی پیشین در جمهوری اسلامی، در گفت‌وگو با دویچه وله از شکنجه زنان در زندان عادل‌آباد شیراز در دهه شصت می‌گوید. او خود بارها به تخت بسته شده و ده‌ها ضربه شلاق خورده است.

علی صوفی، وزیر در دولت محمد خاتمی به سایت رویداد 24 گفته است: کوچکترین روزنه‌های احقاق حقوق ملت را بسته‌اند. مردم به ستوه آمده و هر روز که بیدار می‌شوند، نه تنها حقی از آن‌ها اعاده نمی‌شود که حقی هم تضییع می‌شود. مسئولان از فشار حداکثری آمریکا می‌گویند، اما فشار‌هایی که بر مردم وارد می‌کنند به مراتب از فشار‌های حداکثری بیشتر است. برخی تصمیمات و سیاست‌ها جاهلانه به گونه‌ای است که گویی مردم در حال زندگی در یک اردوگاه نظامی هستند و اسیر شده‌اند و آنها هرکاری دلشان می‌خواهد با مردم می‌کنند.




www.youtube.com/watch?v=QCmpP1lMrTU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا June 24, 2022 11:54 AM

ابن است چهره واقعی ملا های جنایتکار با فرقه تبهکارشان ٫ البته این جنایات بدون کمک مزدور های جنایت پیشه حرفه‌ای ٫ که این جنایتکاران عمامه بسر به دور خود جمع کرده اند ممکن نیست ٫ این جنایت کاران انسان کش و جنایتکار ٫ بخشی از محتوای این دین انسان ستیز است ٫ این جانیان وطن فروش در واقع ٫ گشته اند و همدیگر را پیدا کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: