آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 تیر ماه 1401 = 24-06 2022

از ترکیه انتظار می رفت در برابر اسرائیل سکوت نکند

وزارت خارجه جمهوری اسلامی اظهارات وزیر خارجه اسرائیل در آنکارا را «مضحک» خواند و گفت که از ترکیه انتظار می رفت در برابر این اظهارات سکوت نکند.

بر اساس بیانیه رسمی وزارت خارجه، «سعید خطیب زاده» سخنگوی این وزارتخانه، اتهامات وزیر خارجه اسرائیل در آنکارا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترک را «مضحک و در چهارچوب یک سناریوی از پیش طراحی شده برای تخریب روابط دو کشور مسلمان توصیف کرد».

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: «متاسفانه از حدود یک هفته پیش یک عملیات روانی برای مشغول کردن رسانه ها به سناریوهای ساختگی با استفاده از اطلاعات نادرست و جهت دار جهت مهیا کردن فضا برای طرح سناریوی فرافکنانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شروع شده بود».

خطیب زاده تصریح کرد: «کشور همسایه ما ترکیه بخوبی می داند ادعاهای فرستاده رژیم صهیونیستی تا چه میزان بی اساس بوده و انتظار می رود در مقابل این ادعاهای تفرقه افکنانه سکوت نکند.

این در حالیست که وزیر امور خارجۀ ترکیه، در یک کنفرانس خبری مشترک با حضور همتای اسرائیلی خود در آنکارا گفت : "هرگز به ایران اجازه نمی دهیم که در خاک ما دست به عملیات تروریستی بزند و هرگز نخواهیم گذاشت که چنین عملیاتی در ترکیه تکرار شود."



منصور June 24, 2022 03:17 PM

لطفا تیتر خبرتون رو با خود مطلب متفاوت نزنید، درست نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: