آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 9 تیر ماه 1401 = 30-06 2022

نماینده خامنه‌ای: آمریکای قطر همان آمریکای وین است

یک مقام آمریکایی گفته: ایران در مذاکرات قطر به ابتکار اروپا پاسخ مثبت نداد

وی گفت: ما از اینکه ایران بار دیگر نتوانست به ابتکار اتحادیه اروپا پاسخ مثبت دهد و در نتیجه هیچ پیشرفتی حاصل نشد، مایوس شدیم.

این در حالیست که نماینده خامنه‌ای در کیهان حکومتی در باره پایان بی‌نتیجه مذاکرات قطر گفته: آمریکا و متحدان اروپایی آن به ادامه «‌مذاکرات بی‌نتیجه‌»! برای درگیر کردن کشورمان با پیامدهای خسارت‌بار آن نظیر شرطی کردن قیمت ارز و طلا! آشفتگی قیمتها و دهها نابسامانی دیگرِ ناشی از این فراز و نشیب‌ها در اقتصاد کشورمان نیاز دارند!‌

پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشتی که در خبرگزاری حکومتی فارس منتشر شده، نوشته است: حالا به گزارش «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که روز ۶خرداد۱۴۰۱ (۲۷می‌۲۰۲۲) در کمیسیون روابط خارجی سنای آمریکا مطرح شده است نگاهی بیندازید:

«نکته نهایی این است که ما و همه شرکای اروپایی بر این باوریم که می‌توانیم در ازای برداشتن گام های مهم ایران برای عقب‌نشینی و محدود کردن برنامه هسته‌یی‌اش، تخفیفهای محدودی برای تحریم‌ها فراهم کنیم و در همان حال، هم‌چنان از منبع وسیع تحریم‌های باقی مانده و ابزارهای دیگری که در اختیار ما است، برای تحت فشار قرار دادن و هدف قرار دادن سایر فعالیت‌های خطرناک آن (ایران) استفاده کنیم»! همان‌گونه که ملاحظه می‌شود رابرت مالی با صراحت می‌گوید که هرگز تحریم‌ها را بر نمی‌داریم! باید گفت که آمریکای قطر همان آمریکای وین است!



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: