آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 تیر ماه 1401 = 02-07 2022

فیلم؛ ترس و نگرانی شهروندان اماراتی از زلزله هرمزگان

تنها ساعتی بعد از یک رشته زمین لرزه قوی در بندر خمیر ایران که بزرگی یکی از آنها ۶.۱ درجه اعلام شده بود، یک زلزله دیگر به بزرگی ۶.۳ درجه این منطقه ساحلی را لرزاند. تعداد قربانیان این زمین لرزه‌ها که دست کم ۱۲ مورد اعلام شده اکنون به ۵ کشته و حدود ۴۴ مجروح رسیده است.

ترس و نگرانی شهروندان اماراتی

وقوع زمین لرزه نسبتا شدید در مناطق جنوبی ایران و در خلیج فارس با ترس و نگرانی شدید اهالی و ساکنان شهرهای امارات متحده عربی روبرو شده است.

به گزارش مهر به نقل از خلیج تایمز، وقوع زلزله در بخش‌هایی از خلیج فارس و جنوب ایران در بخش‌هایی از شیخ نشینان جنوبی خلیج فارس نیز احساس و با ترس و نگرانی ساکنان شهرهای دوبی و ابوظبی در امارات متحده عربی روبرو شده است.

در همین ارتباط گفته شده که ساکنان مناطق مختلف امارات بامداد شنبه در پی زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۳ ریشتر در ایران لرزه‌هایی قوی را احساس کردند و بسیاری از آن‌ها از خانه‌ها و هتل‌ها بیرون آمدند.

در رسانه‌های اجتماعی هم بسیاری از ساکنان امارات لرزهای قوی زلزله در جنوب ایران را احساس کرده و ترس و نگرانی خود را توصیف کرده اند.

در توئیتر بسیاری از شهروندان اماراتی با به اشتراک گذاشتن ویدئوهایی از لحظه‌های زمین لرزه، جابه جایی وسایل روشنایی در سقف و برخی قفسه‌ها را نشان داده اند. (فیلم زیر)





www.youtube.com/watch?v=PPK9jB_fQ4s

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مجید July 2, 2022 08:36 AM

این خبر داره دست بدست میچرخه که چین با سلاحی بنام هارپ داره زلزله مصنوعی در بندر عباس ایجاد میکنه تا اونجا رو خالی از سکنه کنه تا به پرثژه های استعناری و غازتگری خودش بپردازه

گزارش یا اعتراض به این نظر


موسی July 2, 2022 12:01 PM

اعراب خلیج فارس همیشه دوست ایران زمین بودند در زمان سلطنت شهریار همایونی اعلیحضلرت محمد رضا شاه پهلوی که روحشان شاد باد و امروزه میبینیم که نگران وضع ایران زمین هستند که مبادا اثر منفی بگذارد و بی ثباتی بر روی آنها هم تاثیر بگذارد حتی در زمان زلزله که موردی طبیعی است و باید ضد زلزله ساخته شود در کشوری زلزله خیز انشالله ما ایرانیان جبران کنیم و از ولیعهد مهربانمان بخواهیم تا بیاید و به کمک او ایران زمین مان را ضد زلزله بسازیم با آرشیتکت باستانی ایران شاهنشاهی، ایراان زمین دوست دنیا باشد، پاسپورت شاهنشاهی اش دوباره مایه افتخار که منهنوز قدیمی خودم را دارم با نشانه زیبای شاهنشاهی بر روی جلدش و نه مثل این گذرنامه خرچنگ نشان سیک ملایی با نام زشت جمهوری اسلامی شان که نه جمهوری اش را دیگر مردم میخواهند و از همر چه دین است نیز ملت متنفر شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: