آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 15 تیر ماه 1401 = 06-07 2022

فیلمی از گروگان بلژیکی (امدادگر بین المللی) در ایران

این امدادگر بین المللی دو سال پیش برای کمک به مردم برای مقابله با ویروس کرونا به ایران رفته بود (فیلم زیر)

وزارت دادگستری بلژیک تایید کرد که یک شهروند این کشور به اتهام "جاسوسی" در ایران بازداشت شده است.

دوستان فرد بازداشت شده او را «اولیویه وندکاستیل» معرفی کرده‌اند. یک دوست نزدیک او به بی‌بی‌سی گفت که این امدادرسان را سپاه پاسداران دستگیر کرده و به زندان اوین برده است. او از آن زمان فقط دو دیدار مختصر با سفیر بلژیک داشته است.

اولیویه وندکاستیل، ۴۱ ساله، قبلا به عنوان مدیر برنامه «شورای پناهندگان» در ایران که یک نهاد نروژی است کار کرده است. او بعد از یک دوره کار در کابل همکاری نزدیکی با جامعه افغان دارد.

یکی از نمایندگان اپوزیسیون دولت بلژیک در اعتراض به طرح دولت این کشور مبنی بر امکان انتقال زندانیان میان بلژیک و جمهوری اسلامی گفت که این طرح به حکومت های یاغی علامت می‌دهد که اتباع خارجی را می‌توان بدون آنکه خطایی کرده باشند به عنوان برگ چانه‌زنی به اسارت در آورد.





www.youtube.com/watch?v=GXOjISktIVs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



موسی July 7, 2022 08:46 AM

هر کس الان به ایران مسافرت کند ریسک میکند چونکه یک پاسدار رژیم در سوئد و چند تا پاسدار دیگرش در بلژیک دارند محاکمه میشوند و چونکه پایه این رژیم بر روی تروریست و ترس آفرینی و گروگان گیری زاده شده است بنابراین اینطوری میخواهد نشان دهد که آزاد کنید تا نکشیم شهروندانتان را اما از اینکه همین رژیم میترسد شهرواندان ترکیه ای را گروگان بگیرد چونکه رژیم ترکیه هم هم جنس همین رژیم تقریبا است اما کمی با کراواتی این کارها را میخواهد بکند، و ضمنا الان که غرب میخواهد زیر فشارهای بیشتری ملاها را بخاطرد پرونده بمب اتمی سازشان بگذارد نیز شهروندان خارجی و دو ملیتی در خطر ریسک هستند، نتیجه این است که چه موقع دنیای غرب میخواهد قبول کند که باید سفارتهای جمهوری جهل و جور و ستم را در سراسر دنیا ببندد زیرا اینها سفارتهایشان مملو از تروریست سپاه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: