آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 تیر ماه 1401 = 21-07 2022

فیلم؛ آتش به اختیاران كنسرت را در اهواز لغو كردند

همزمان با لغو کنسرت یکی از خوانندگان پاپ در اهواز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داده که «براساس مصوبه شورای تامین اهواز تا اطلاع ثانوی برگزاری کنسرت در اهواز لغو شده است».

افراد موسوم به حزب‌الهی، گروه فشار و ... دیشب با اجتماع مقابل سالن هلال اهواز، و پخش مراسم نوحه‌خوانی! از روی یك وانت (فیلم زیر)، و حمله به مردم، باعث لغو کنسرت سیروان خسروی در این شهر شدند!

فیلم و عکس های منتشر شده حضور این افراد و لیدرهای آنها نشان می‌دهد كه مقابل سینما هلال اهواز محل برگزاری کنسرت سعی در جلوگیری از برگزاری این کنسرت را داشتند. این افراد كه افكار طالبانی دارند و با پدیده موسیقی مخالف هستند با انتشار فراخوانی سعی در ایجاد تجمع در مقابل محل برگزاری کنسرت را داشتند. به گفته یکی از خوانندگان اهوازی، مدیرکل ارشاد خوزستان در کنار هنرمندان بود و جلوی این افراد که قصد اخلال داشتند ایستاد اما در نهایت، زور افراطی‌ها چربید و این كنسرت با وجود حضور مردم در سالن، لغو شد!

بهمن بابازاده (خبرنگاره حوزه موسیقی) در توییتر نوشت: «کنسرت ⁧ سیروان خسروی⁩ با نامه ارشاد خوزستان لغو شد. ‏بالاخره فشارها پاسخ داد تا از امروز ⁧ خوزستان⁩ هم به ایالت‌های خودمختار بپیوندد. مجوزهایی که اعتباری در استان‌ها ندارند و مسئولینی که با یک عربده اوباش، رنگ پس می‌دهند.»




www.youtube.com/watch?v=MBvl24fwebg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: