آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 مرداد ماه 1401 = 31-07 2022

فیلم؛ سیل: مسیر آب در امام زاده داوود دستکاری شده بود

خبرگزاری فرانسه گزارش داد تلفات سیل یک هفته‌ ای ایران دست کم به ۸۰نفر رسید و ۳۰نفر مفقود هستند. ۶۰شهر، ۱۴۰شهرستان و بیش از ۵۰۰روستا در سراسر کشور با جمعیتی حدود ۸۳میلیون نفر تحت تأثیر این سیل و طغیان قرار گرفته‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک برنامه تلویزیونی با حضوررئیس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت بارندگی‌های سیل آسا و عملکرد سازمان هواشناسی پرداخت.

وی گفت: ویژگی‌های هشدار آن است که باید تمامی دستگاه‌ها به آن توجه کنند. با توجه به تغییرات اقلیمی، مناطق مختلف کشور بسیار تحت تاثیر قرار می‌گیرد و زیرساخت‌های کافی هم در این حوزه وجود ندارد بنابراین باید آمادگی کامل داشته باشیم.

وی افزود: سیلاب در محدوده امام زاده داوود همانند سیل در شیراز در سال ۹۷ بود. مسیر آب در سال‌های گذشته دستکاری شده بود چرا که توپوگرافی این مسیر به گونه‌ای است که نباید با بارش‌های ۲۰ تا ۳۰ میلی متری چنین حادثه‌ای رخ دهد بنابراین به طور قطع مسیر آب در این بخش دستکاری شده بود. (فیلم زیر)





www.youtube.com/watch?v=9dqqJV1xoQI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیرارشادی July 31, 2022 10:59 AM

قور باغه و مجری حکومت
آب نرفت سربالا تا که رفت سر پایین
قورباغه نخواند و مات و مبهوت
زل زد به نگاه و به دهان ور پریده
با این همه منطق و تفکر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: