آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 مرداد ماه 1401 = 02-08 2022

حکم حبس برای خبرنگار افشاگر جنایت طلبه در لرستان

سینا قلندری، خبرنگار محلی در لرستان در توییتر خبر داد که یک سال پس از افشای قتل یک کودک‌همسر به ۲۷ ماه حبس و دو سال ممنوعیت از کار رسانه‌ای محکوم شده است.

وی سال گذشته خبر قتل مُبینا سوری، نوجوان ۱۶ ساله‌ای، را منتشر کرد که به دلایل «ناموسی» توسط شوهر طلبه و اعضای خانواده‌اش به قتل رسیده بود.

او اواخر همین ماه در گفت‌وگو با روزنامه همدلی گفت که در پی شکایت خانواده مقتول و متهمان پرونده قتل خانم سوری بازداشت شده و پس از ۱۱ روز با قرار وثیقه آزاد شده و در طول بازداشت دست به اعتصاب غذا زده است.

در همین زمینه روزنامه شرق چاپ تهران روز یک‌شنبه هفته جاری نوشت که ۱۱ ماه پس از قتل یک کودک‌همسر به‌ دست شوهر طلبه‌اش در لرستان، قاتل او همچنان آزاد است، اما خبرنگاری که خبر این قتل را منتشر کرد قرار است راهی زندان شود.

در تایید این گزارش، سینا قلندری دوشنبه شب گذشته در توییتر نوشت: «من سینا قلندری به ۲۷ ماه زندان و دو سال ممنوعیت از فعالیت رسانه‌ای محکوم شدم؛ این در حالی‌ست که شاکی‌های پرونده‌ به من رضایت دادند و قاتل نیز به قتل همسرش اعتراف کرده است! فقط به خاطر اینکه سال گذشته قتل مبینا سوری به دست همسرش را افشا کردم.»

رادیو فردا




ایران فردا August 2, 2022 03:45 PM

جنایت و لواط ٫ دزدی و ادم کشی مثل نان روزانه این فرقه تبهکار است ٫ با سعید طوسی و سرداران جانی و لواط کار هم کاسه شدن اشکالی ندارد ٫ فقط نباید رسانه ای شود ٫ رهبر کودک کشان شیعه به شماها اجازه میدهد ٫ در خانه های مخفی ٫ زندان ها ٫ کهریزک ها ٫ هر جنایتی گزمه های حکومتی به انسان ها روا دارند ٫ فقط باید در پشت در های بسته باشد ٫ رسانه بی رسانه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: