آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 مرداد ماه 1401 = 02-08 2022

مجلس انقلابی؛ ما مظلومان باید به آقای پوتین تکیه کنیم!

روسیه اوضاع را به نفع مظلومان تغییر داد!

یک نماینده مجلس ولایت گفت: دشمن بداند اگر گستاخی و تهدید آن ادامه یابد، در زمینه سلاح هسته ای که زورگویان دارند از رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم خواست که اگر صلاح بدانند استراتژی و فتوای ساخت سلاح هسته ای تغییر یابد و این برای ما بسیار آسان خواهد بود.

محمدرضا صباغیان بافقی در قالب تشکر و تذکر به دستگاه دیپلماسی و سازمان انرژی اتمی، گفت: تشکر از بابت مواضع اصولی و مقاومت وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی در برابر زیاده خواهی های غرب به ویژه آمریکا تا امروز است که ان شاءالله نتیجه خواهد داد.

وی تصریح کرد: ما به همه تعهدات برجامی عمل کردیم، بیش از آن نه خدا و نه مردم راضی هستند و بدانید هرچه جلوی حکومت های قلدر و افراد زورگو کوتاه بیاییم گستاخ تر خواهند شد، محکم بایستید خداوند هم یاری خواهد کرد.

نماینده مهریز در مجلس خاطرنشان کرد: اگر همه جناح ها و گروها تدبیر می کردند که سیاست های جهانی تغییر کند نمی توانستند اما یک حرکت روسیه اوضاع را به نفع کشورهای مظلوم از جمله ایران تغییر داد. باید به خداوند بزرگ تکیه کنیم.



ایران فردا August 2, 2022 03:33 PM

مذهب و اسلام برای این دین فروشان و جنایتکاران یک پاپاسی ارزش ندارد ٫ انها حتی با لامذهب های هم مثل پوتین متجاوز و انسان کش لاس میزنند و پشتیبانی میکنند
اگر مقام و ثروت های دزدیده شده به خطر بیفتد ٫ آماده هستندد زن و دختران خود را روانه خیابان کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهتاب August 2, 2022 03:37 PM

شما كثافتها كه همش دم از اقتدار و قدرت ميزديد حالا چي شده كه خود را ضعيف مدانيد و به پوتين اويزان شديد، در ضمن شما ارازلها فقط براي ملت ايران خود نمايي ميكنيد ان هم بوسيله سركوب و همان تجهيزاتي كه پوتين در اختيار شما گذاشته خاك بر سرتون با اين حكومت كردنتون پوتين هم از شما بعنوان دستما استفاده ميكنه و بعدش پرتتون ميكنه در دباله مطمئن باشي اين خلق روسهاست خائن بودن مثل شما كثافتهاي دجال كه روي مردم خودتون سرمايه گزاري نكرديد و خائنيد و پشتوانه مردمي نداريد حتما بزودي به درك واصل ميشويد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: