آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 مرداد ماه 1401 = 02-08 2022

یک زن بسیجی فضول در قطار تهران-یزد گوشمالی شد

در جریان اذیت و آزار یک بانوی هموطن تحت عنوان امر به معروف در قطار مسیر تهران ـ یزد، زنان حاضر در قطار با زن بسیجی مزاحم درگیر شده و او را گوشمالی دادند.

زن بسیجی در مصاحبه با خبرگزاری حکومتی حوزه نیوز ادعا‌هایی را علیه مهمانداران و رئیس قطار مطرح کرده و گفته است: متأسفانه هیچ یک از آنها که شاهد این ماجرا بودند به کمک ما نیامدند.

وی افزود: وقتی به ایستگاه کاشان رسیدیم، من و همکارانم در حالی که از اقدام مسئولین قطار برای بهبود وضعیت حجاب سالن قطار ناامید شده بودیم، یکی از زنان بدحجاب به سمت من حمله‌ور شد و مورد فحاشی و کتک او قرار گرفتم. یکی از همکارانم نیز خواست به من کمک کند که او نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

او ادامه داد: بعد از رسیدن به یزد با مراجعه به نیروی انتظامی از رفتار پلیس ایستگاه قطار کاشان شکایت کردم و حتی مسئولین نظامی و انتظامی از جمله سپاه اصفهان پیگیر ماجرا شدند و با توجه به شواهد و قرائن و سوابق قبلی بانوی بدحجاب، مأمور پلیس ایستگاه کاشان به همراه مسئولین قطار مقصر شناخته شدند.

به گزارش سایت حکومتی حوزه نیوز، دادسرای یزد رئیس قطار را احضار کرده و درصدد شناسایی کسانی است که زن بسیجی را تنبیه کرده‌اند.

دادسرای یزد با صدور اطلاعیه‌ای و ارسال به رسانه‌ها از تشکیل پرونده و تعقیب متهمین توهین و درگیری در قطار تهران- یزد خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: "در پی گزارش توهین و درگیری چند نفر نسبت به یکی از بانوان محجبه در قطار تهران- یزد و دهن کجی نامبردگان و رئیس قطار به موضوع حجاب، دادسرای یزد نسبت به احضار رئیس قطار و دستور شناسایی متهمان اقدام کرد".

دادسری یزد اضافه کرد: "با پیگیری صورت گرفته در حال حاضر رئیس قطار توسط راه آهن از خدمت تعلیق شد و پرونده در حال رسیدگی است".



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: