آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 14 مرداد ماه 1401 = 05-08 2022

حکومت در گِل مانده: طرف‌های برجامی با ما کنار بیایند

خطیب نماز جمعه تهران گفت: به آمریکا و به طرف‌های مذاکره عرض می‌کنیم که ایران را امتحان نکنید؛ اگر نیاز به مذاکره دارید که دارید، با شرایط ملت ما کنار بیایید.

به گزارش مهر، حجت الاسلام حاج علی اکبری در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد درباره مذاکرات هسته‌ای، گفت: گفت: بحمدالله مسئولان نظام، اقتصاد کشور را به جریان مذاکرات گره نزده‌اند و راه خنثی‌سازی تحریم‌ها را دنبال می‌کنند. نظام تصمیم گرفته که پای مساله خنثی‌سازی تحریم‌ها بایستد و قانون اقدام راهبردی را هم با قوت اجرا می‌کنند.

وی افزود: اخیر خبر‌های شوق‌انگیزی را در مورد فعال سازی چرخه غنی‌سازی شنیدیم، خداوند را شاکریم و از عزیزانمان در این عرصه تشکر می‌کنیم که با قوت این مسیر را ادامه می‌دهند و از حقوق ملت با قوت دفاع می‌کنند.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه در مذاکره برای رفع تحریم‌ها انشاالله دوستان از منافع کشور قاطعانه و هوشیارانه پاسداری خواهند کرد، گفت: ما هم به دشمنان و به آمریکا و به طرف‌های مذاکره عرض می‌کنیم که ایران را امتحان نکنید؛ اگر نیاز به مذاکره دارید که دارید، با شرایط ملت ایران کنار بیایید و دست از زیاده‌خواهی بردارید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: