آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 مرداد ماه 1401 = 06-08 2022

متروپل چه بویی می‌داد که در امامزاده داوود تکرار شد؟

گاه اعداد معنای ریاضیات خودشان را از دست می‌دهند و خبر رسان فاجعه می‌شوند. آمار ۲۰۰ قربانی زیر آوار سیل امام‌زاده داوود از این دست است. آماری که ریاضی نیست تا حکومت برای پوشاندن جنایت خود آن را با تکذیب مسخره یک صفر اشتباه از نظرها بپوشاند بلکه بوی اجسادی است که همه جا را پر کرده و به‌ قول روزنامه‌های داخلی، همان بوی متروپل را می‌دهد...

تکذیب کردنی نیست. صحبت از جان انسان‌هاست. چیزی که در حکومت ولایت فقیه آن‌قدر ارزان شده که با هر اتفاق طبیعی در معرض خطر است. اتفاقات طبیعی که در جهان پیشرفته امروز به مهار انسان‌ها برای بهبود و پیشرفت زندگی تبدیل شده است در ایران آخوندی مرگ آفرین است. انگار در این نظام پیشرفت و علم جز در موضوع بمب اتمی (آنهم در خدمت بقای نظام ولایت) در سایر زمینه‌ها متوقف شده است.

متروپل چه بویی می‌داد که به‌ گفته روزنامه‌های داخلی در امامزاده داوود تکرار شده است؟ بوی فساد و دزدی و غارت که نتیجه آن بی‌دفاع کردن مردم در برابر حوادث طبیعی است. متروپل بوی زد و بند و ربا و سرقت اموال مردم را می‌داد.

روزنامه همدلی می‌نویسد: فقط بعد از وقوع سیل و تلفات و خسارات فراوان، با کت‌وشلوار در میان گل‌ولای پس از سیل، حضور پیدا کردند، به باور منتقدان، مدیریت شهری تخصص و علم می‌خواهد نه حرکات پوپولیستی و فرو رفتن در سیلاب و گل‌ولای!

این گل و لای و لجن که کارگزاران نظام در آن فرو رفتند نه گل و لای سیلاب که لجن متعفن حاکمیت قتل‌عام است که هر چیزی از جمله طبیعت را تبدیل به وسیله‌ ای برای کشتار مردم ایران کرده‌اند.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: