آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 مرداد ماه 1401 = 06-08 2022

ترکیدن لاستیک هواپیما در فرودگاه مشهد تمامی ندارد

به‌ فاصله چند روز پس از نقد مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به اطلاع‌رسانی ترکیدن لاستیک هواپیما در فرودگاه مشهد، سازمان هواپیمایی کشوری از ترکیدن لاستیک هواپیمای شرکت سپهران در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری ساعت ۰۵:۵۵ دقیقه صبح امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و ۷ نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمده و پس از نشستن روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شده و خلبان به همین دلیل توقف کرده و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.

لازم به ذکر است هیچگونه صدمه‌ای به سرنشینان وارد نشده و شرکت سپهران در حال تعویض چرخ می‌باشد. همچنین کارگروه ویژه‌ای برای بررسی موضوع تشکیل شده است.

اخیرا سازمان هواپیمایی کشوری به منظور پیشگیری، چندین توصیه در سه حوزه صنعت هوانوردی صادر کرده و فعالیت‌هایی از قبیل اصلاح باند فرودگاه مشهد شروع شده است که باید فرصت اجرای توصیه‌ها فراهم گشود.»

این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به گزارش دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری در رابطه با تکرار ترکیدن لاستیک هواپیما‌ها در فرودگاه مشهد واکنش نشان داده بود.

«حمیدرضا سیدی» با اشاره به تکرار ترکیدگی لاستیک هواپیما در فرودگاه مشهد و ارتباط غیرکارشناسی آن با باند فرودگاه و درج خبر آن توسط یک خبرگزاری معتبر گفت: در صنعت هوانوردی به دنبال برقراری پرواز ایمن و حفظ آرامش مردم در سفر هستیم، اما متأسفانه اخبار غیر دقیق، باعث سلب اطمینان از مسافران هوایی می‌شود.

وی افزود: در بروز سوانح، همیشه و در گام نخست بر اساس انکس‌های موجود ایکائو، دفتر بررسی‌های سوانح هواپیمایی می‌بایست سوانح را واکاوی کند و اظهار نظر‌های دیگر فقط فضای کشور را ملتهب می‌نماید و البته حضور دستگاه قضایی پیش از ارائه نتیجه از دفتر بررسی‌های سوانح و تشکیل پرونده، فقط موضوعات را پیچیده‌تر می‌کند.



سیروس August 7, 2022 02:08 PM

جناب مسئول ایران پرس نیوز چرا بعضی نظرها را درج
نمیکنید در جمهوری مرگ و جنایت هیچ چیز عمل نمیکند
به یک دلیل ساده هر چه دزد و آدمکش که از روز انقلاب نکبت
اسلامی مانند اجداد دزد و آدمکششان در مدینه
زمام امور را در دست گرفته و مشغول تاراج مملکت هستند
بنابراین جای تعجب نیست که کشور باستانی رو‌به ویرانی
می‌رود بهتر است همواره این مهم را قبل از هر خبری
درج نمائید تا مردم عادی مثل بنده حقیر با این پیش فرض اخبار
را دنبال کنیم قابل توجه جنابعالی مدت بسیار طولانی
اخبار میهن دربند را دنبال می‌کنم ایراد دیگر اینکه
لطفأ از غیر مرتبط با سایت که ادعای سیاسی دارد
پرهیز نمائید اگر از لحاظ مالی دچار مشکل هستید
مطمئن باشید اگر در یک اطلاعیه از مردم بخواهید
مطمئنا کمک دریافت خواهید کرد با سپاس از زحمات
شما و آرزوی پیروز ایمیل من در اختیار شماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: