آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 16 مرداد ماه 1401 = 07-08 2022

در متروپل به جای 370 ستون 270 ستون زده شد

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: در متروپل بسیاری از آهن‌ها به درستی جوش نخورده بودند و باید ۳۷۰ ستون زده می‌شد که ۲۷۰ ستون شد و سیمان و تجهیزات ساختمان پودر می‌شد.

وی گفت: در منطقه فیروزکوه تهران 13 روستا مستقر هستند که یک روستا به نام مزداران 300 متر با تونل فاصله دارد و همه در شیب خانه ساختند که ظرف 4 دقیقه از بالای کوه آبی فروریخت که همه خانه‌ها را شست و با خود برد.

نامی تصریح کرد: بسیاری از کشورها GIS امنیتی دارند، بنابراین باید در کشور GIS امنیتی داشت تا در زمان وقوع بحران اطلاعات در اختیار باشد و پیشگیری مقوله بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در سال 1400 در جنوب استان کرمان و سیستان و بلوچستان سیل آمد که ادغام دو توده سبب شد تا ظرف یک ساعت و 55 دقیقه بیش از 210 میلیمتر بارندگی داشته باشیم بنابراین اگر سیل‌بند احداث شده بود شرایط تغییر می‌کرد.





Shideh August 8, 2022 07:44 AM

اینک چهل و اندی ساله که امت شهید پرور ایران سیاست و روش حکومت اسلامی را دیده و چشیده اند
پس خوب میدانند که خودی های نظام اسلامی از مکلف و موظف بودن به قوانین معاف هستند و هر کاری که بخواهند وهرآنچه بکنند؛حتی اگر مغایر قانون هم باشد میتوانند انجام بدهند
پس مردم عادی هرگز نباید گرد این افراد باشند و با ایشان دادوستد داشته و ملکی بخرند چون زمین آن ملک حتما غصبی است و پول ساخت آن دزدی و مهندسی آن مخدوش و من تنهابرای کسانی دلم میسوزد که در آن لحظه و حسب تصادف در آن مکان لعنت شده حضور داشته اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: