آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 17 مرداد ماه 1401 = 08-08 2022

ماه محرم؛ طعنه و کنایه تند ورزشکار مردمی به خامنه‌ای

علی کریمی، بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس به داشتن زبان سرخ معروف است. او از زمانی که ابتدا در کانال تلگرامی و سپس در اینستاگرام فعالیت‌هایش را گسترده کرده، بی‌پرواتر از قبل نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی جبهه گرفته است.

به گزارش فرارو، استوری‌های آتشین زیادی از علی کریمی وجود دارد که در رخ‌داد‌های اجتماعی، فعالیت ضعیف مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی را زیر سوال برده است. اگر قرار به یادآوری باشد باید به چند هفته گذشته برگشت که مدیریت بحران سیل در ایران حسابی بحث‌برانگیز شد. علی کریمی هم در همان روز‌ها رو به گذاشتن چند استوری بحث‌برانگیز آورد؛ از اینکه مسئولان تعمدا خودشان را با عکاس به گل و لای حاصل از سیل می‌اندازند گرفته تا گذاشتن پستی احساسی برای قربانیان این حادثه. او کمی قبل‌تر هم با یک استوری تند به رامبد جوان و برنامه خندوانه تاخت که اسم وریا غفوری را به طرز ناشیانه‌ای سانسور کرده

علی کریمی در تازه‌ترین اقدامش در اینستاگرام، استوری‌ای را منتشر کرده که طعنه و کنایه تندی به رفتار عده‌ای خاص (خامنه ای) است. او نوشته «میلیارد‌ها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان می‌میرد ...»

کریمی در ادامه کلمه «التماس» را هم نوشته و ۳ تا نقطه جلوی آن گذاشته تا مشخص شود احتمالا منظورش التماس تفکر است!

ایران پرس نیوز




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: