آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 مرداد ماه 1401 = 11-08 2022

بازداشت سه تن از معترضان در تجمع بازنشستگان کرمانشاه

سه تن از بازنشستگان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، در جریان تجمع اعتراضی روز گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شورای بازنشستگان، روز چهارشنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۱، سه تن از بازنشستگان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، در جریان تجمع اعتراضی این شهروندان توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

در این گزارش، بدون ذکر نام کوچک هویت این شهروندان خانم محمدی و آقایان کرجی و زنگنه عنوان شده است.

تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، صبح روز جاری در شهر کرمانشاه شکل گرفت. بنابر این گزارش، ماموران امنیتی در ابتدای این تجمع قصد جلوگیری از آن را داشتند که با مقاومت بازنشستگان روبرو شده اند.

امروز چهارشنتبه ۱۹ مردادماه، بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر کوچک و بزرگ کشور در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع زدند. تجمع این افراد در اعتراض به عدم افزایش حقوق و مستمری‌ها، عدم اجرای کامل همسان‌سازی و عدم تحقق دیگر مطالبات‌شان صورت گرفته است.





بهرام August 11, 2022 02:16 PM

زمان رویارویی بزرگ مردم ایران با رژیم ستمگر بزودی آغاز خواهد شد و این رویارویی اگر یک انقلاب خونین باشد نه تنها ارز و طلای کسانی که در سرکوب و ستم و دزدی مال مردم ایران دست داشته اند قطع خواهد شد بلکه در این میان چینی ها و روسها و اروپایی های شریک رژیم جمهوری اسلامی هم ضرر خواهند کرد
این انقلاب به رهبری همزمان شاهزاده رضا پهلوی و کارگران فرهنگیان زحمتکشان بازنشستگان و کشاورزان و مردم ستم دیده شهرها و روستاهای کشور انجام خواهد شد و هیچ نیرویی نمیتواند مقابل 85 میلیون ایرانی مقاومت کند و روزی که سیل عظیم مردم ایران به خیابانها بیایند آن روز روز آخر زندگی نکبت بار رژیم آخوندی و تروریست هایش خواهد بود
مردم باید نشان دهند که بازنشستگان بازداشت شده تنها نیستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: