آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 مرداد ماه 1401 = 11-08 2022

اسرائیل: میزان کمک‌های سالانه خامنه‌ای به جهاد اسلامی

بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل، در ملاقات با همتای قبرسی خود در مقر ارتش اسرائیل در تل آویو، رژیم ایران را متهم کرد که سالانه دهها میلیون دلار پول به جیب سازمان فلسطینی "جهاد اسلامی" می ریزد و گروه جهاد اسلامی در اصل یک گروه نیابتی حکومت اسلامی ایران است.

به گزارش رادیو فرانسه، وزیر دفاع اسرائیل این سخن را یک هفته پس از نبرد سه روزۀ این کشور با گروه جهاد اسلامی در نوار غزه ایراد کرد که طی آن گروه اسلامگرای فلسطینی ١١٧٥ خمپاره و موشک به روی اسرائیل پرتاب نمود. به گفتۀ ارتش اسرائیل حدود دویست راکت جهاد اسلامی در خود نوار غزه به زمین اصابت کردند و در مواردی به کشته شدن غیرنظامیان فلسطینی منجر شدند.

در اظهارات امروز خود، وزیر دفاع اسرائیل گفت که رهبران جهاد اسلامی منظماً به ایران سفر و با رهبران این کشور ملاقات می کنند و علاوه بر دهها میلیون دلار حمایت مالی که رژیم ایران سالانه در اختیار جهاد اسلامی می‌گذارد، سپاه پاسداران نیز لوازم و دانش لازم برای تولید سلاح را مخفیانه وارد غزه می کند و این سلاح ها برای کشتن غیرنظامیان به کار گرفته می شوند.

در جریان نبرد اخیر میان اسرائیل و گروه جهاد اسلامی، بنی گانتس و آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل، رهبران گروه جهاد اسلامی را در خارج تهدید کردند. امروز بار دیگر وزیر دفاع اسرائیل گفت : "از خان یونس تا تهران، نگاه و اهداف ما متوجه کسانی است که امنیت شهروندان اسرائیلی را تهدید می‌کنند."

وزیر دفاع اسرائیل بار دیگر گفت که آزادی عمل این کشور در مقابل تهدیدها در تمام زمینه ها محفوظ است.

گانتس سپس افزود: "در سطح راهبردی، اسرائیل به همکاری خود با متحدانش برای مقابله با تهاجم ایران ادامه می دهد که ثبات و امنیت را همه جا از مرز اسرائیل و غزه تا دریای مدیترانه، خلیج فارس و فراتر از آن به خطر می اندازد."




خسرو August 11, 2022 10:24 PM

بنی گانتس تازه متوجه شده بنده خدا!
من از چهل و یکی دو سال پیش میدونستم!
خیلی از مردم ایران میدونستن خیلی از مردم فهیم ایران میدونن خیلی از مردم فهیم و خشمگین ایران به زودی رژیم اسلامی و بیت عنکبوتی خامنه ای کوچولو رو زیر و رو میکنن
به زودی از شبکه سه سیما

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: