آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 26 مرداد ماه 1401 = 17-08 2022

اظهارنظر اصلاح‌طلب قلابی؛ او را باید به کره شمالی فرستاد

این فرد از اعضای کارگزاران حزب سازندگی است که افکاری مشابه اصولگرایان تندرو دارد اما خود را اصلاح‌طلب جا زده است!

سعید لیلاز، مشاور رسانه‌ای شرکت ایران‌خودرو، با بیان اینکه «آرامش از لوله توپ در می‌آید نه از توافق!» گفته: دانش ساخت بمب اتمی سپر ژئوپولیتیک ایران است. او مدعی است: تمام دستاوردهای احتمالی احیای برجام موقتی است. آرامش از لوله توپ در می‌آید نه از توافق! امیدوارم برجام را امضا نکنند! دانش ساخت بمب اتمی سپر ژئوپولیتیک ایران است!

به گزارش اعتمادآنلاین،‌ محسن امین‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دیپلمات سابق در این باره گفت: اگر این فرد تصور می‌کند که بدون اقتدار اقتصادی مبتنی بر تعامل با جهان که پایه تجربه موفق همه پدیده‌های نو توسعه از جمله چین است و بدون قدرت نرم و دیپلماسی مقتدرانه و موثر و بدون خردمندی در حکمرانی، ملتی می‌تواند در زیر لوله توپ و موشک و کلاهک هسته‌ای به آرامش برسد باید راهی پیدا کنیم که سری به کره شمالی بزند.

او افزود: اگر اجازه دهند که به میان مردم برود،‌ در آنجا خواهد دید که چگونه ملتی بسیار فقیر و گرسنه و بی‌خبر از همه عالم، در یک زندگی شبه حیوانی، زیر لوله‌های بی‌شمار موشک و توپ درهم می‌لولند و با رویای جنگ با آمریکا برای نجات از بدبختی‌هایشان، تنها در آرامستانهایشان آرام می‌گیرند.

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی هم در یادداشتی نوشت: سعید لیلاز بر چیزی اصرار دارد که صرف از نظر مفید یا نامفیدی ذاتی آن، برای کشور بی‌نهایت پرهزینه است. به گمان آقای لیلاز دستیابی به دانش ساخت بمب اتم که منظور همان رسیدن به "نقطۀ گریز هسته‌ای" است، امری سهل و آسان است و اگر این دستیابی به عنوان هدفی رسمی اعلام نمی‌شود ناشی از ارادۀ قلبی نیروهای حاکم است!

اگر این راه سهل و آسان بود، نه فقط جمهوری اسلامی بلکه عموم کشورهای دنیا به دنبال آن می‌رفتند و به "امنیت" مورد نظر آقای لیلاز دست می‌یافتند!

برای کشوری با شرایط ژئوپولیتکی ایران اما رهنمود لیلاز نه فقط امنیت آفرین نیست، بلکه تهدیدی بنیادی علیه امنیت کشور است. با یک حساب سرانگشتی هم می‌توان ابعاد این تهدید را برای ایران و تمام منطقه دریافت.

ایران پرس نیوز




علیرضا August 17, 2022 06:14 PM

اگر برجام بد است چرا می خواهند به آن برگردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Kaveh Mohseni August 17, 2022 06:33 PM

ما 17 سال پیش این مأمور نظام را تقبیح کرده بودیم! لیلاز در زمان خاتمی معاون وزیر کشور بود و در سمت خود مسئولیت اجرایی وزارت و دستگیری هایش را بر عهده داشت!

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو August 17, 2022 09:49 PM

همانا که اصلاح طلبان بسی فاسد تر از اصول گرایان هستند باشد که اتش و لعنت و بیماری بر زندگی اصلاح طلبان ببارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: