آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 مرداد ماه 1401 = 18-08 2022

مقام حکومتی: "ریال رئیسی" آبروی شیعه را برده است

به گزارش سایت دیده‌بان، رییس انجمن پولطلا در ایران گفته: ریال ابزار اقتصادی رضاخان بود که از سوی غرب به او دیکته شد، قبل از آن پولطلا و نقره در کشور وجود داشت، همان چیزی که هنوز مردم به لحاظ تمدنی به آن پایبند هستند و آن تومان است، تومان به نوعی پولطلا بود، اما در کشور ما افرادی که مسؤول و نماینده هستند از ریال هنوز دفاع می کنند و وخامت اوضاع و شکست ریال را درک نمی‌کنند.

حسین غلامی در ادامه افزود: ما زمانی که آقای رئیسی در آستان قدس رضوی بود پیشنهاد دادیم آستان قدس رضوی تبدیل به بیت المال و مرکزیت پولی جهان اسلام شده و با ایجاد سکه طلایی به نام سکه رضوی این موضوع را در دست بگیرد. چرا که معتقد هستیم ریال آبروی شیعه را در دنیا برده است و همه دستاوردهای تشیع با ریال در حال آسیب دیدن است، آیت الله رئیسی طرح ما برای آستان قدس رضوی را به آقای عادل پیغامی انتقال داد و آقای پیغامی هم معتقد بود این طرح علمی نیست و باید بجای استفاده از پولطلا خلق پول افزایش پیدا کند هنوز هم متعقد است باید خلق پول افزایش پیدا کند.



ایرانیان August 19, 2022 09:08 AM

نماینده که چه عرض کنم به این بز مفتخور رهبر دزد یکدست باید گفت ارزش پول هر کشور به عکس روی آن است از وقتی عکس این عمام آفتابه به دست روی ریال آمده ریال بی ارزش شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: