آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 مرداد ماه 1401 = 21-08 2022

فیلم؛ دختر مشاور جنگ‌طلب پوتین در بمب‌گذاری کشته شد

دختر یکی از متحدان نزدیک به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نزدیکی شهر مسکو کشته شده است. به گفته رسانه‌های دولتی روسیه، داریا دوگینا در حال رانندگی به خانه بود که خودرو وی منفجر شده و جان خود را از دست داد.

گمان زده می‌شود که هدف از این حمله پدر او، الکساندر دوگین، فیلسوف روسی که به «مغز پوتین» معروف است، بوده باشد.

یک فعال اجتماعی و از دوستان نزدیک خانواده دوگین، خبر قتل دختر الکساندر دوگین را تایید کرد و افزود که شواهد اولیه از برنامه ریزی برای ترور پدر وی حکایت دارد چرا که این خودرو متعلق به الکساندر بوده و قرار بوده وی سوار آن شود.

تصاویر تلویزیونی رسانه‌های روس نشان می‌دهد که خودرو پس از انفجار کاملا نابود شده و ماموران مشغول جمع‌آوری قطعات باقی‌مانده از این حادثه هستند.

الکساندر دوگین (که در فیلم زیر در کنار جسد دخترش دیده می شود) قرار بود همراه دخترش باشد اما با ماشین دیگری از یک فستیوال راهی مسکو شد. مقامات رسمی روسیه هنوز درباره کم و کیف این حادثه اظهارنظری نکرده اند.

الکساندر دوگین مدت‌هاست که از اتحاد روس‌زبان‌ها و تشکیل یک امپراطوری وسیع و جدید روسیه حمایت می‌کند. او اوکراین را هم بخشی از این امپراطوری می‌داند.

دوگین که در فهرست تحریم‌های آمریکاست، یکی از پرنفوذترین شخصیت‌های سیاسی در روسیه به شمار می‌رود به طوری که برخی از کارشناسان روسیه معتقدند او تاثیر قابل توجهی بر شخص ولادیمیر پوتین دارد.

یک کاربر اوکراینی در این باره نوشت: به نظر می‌رسد هدف شخص دوگین، که گفته می‌شود پدر معنوی پوتین است، بوده. کسی که تقاضای کشتار جمعی و قتل عام اوکراینی ها را داده بود و سالها پوتین را به کشتار اوکراینی ها تشویق میکرد حالا مرگ به در خانه اش آمد. (فیلم زیر)





www.youtube.com/watch?v=82cI0YmU6tA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



سیاوش August 21, 2022 09:22 AM

با اینکه کشته شدن افراد امری پسندیده نیست ولی باید طعم از دست دادن عزیزان را این به ظاهر متفکر میچشید تا به پوتین حروم زاده پیشنهاد کشتار مردم اوکراین را ندهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: