آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 مرداد ماه 1401 = 22-08 2022

فیلم؛ خوشگذرانی همسر سخنگوی پوتین در کشور عضو ناتو

انتشار ویدئویی از همسر سخنگوی کاخ کرملین در حال «شکستن بشقاب» در مراسم جشنی در یکی از کشورهای عضو ناتو، جنجالی شد. (فیلم زیر)

تاتیانا ناوکا، ۴۷ ساله، همسر دیمیتری پسکوف، ۵۴ ساله سخنگوی جنجالی پوتین است. نام او و همسرش در فهرست افرادی که از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا به دلیل جنگ روسیه در اوکراین تحریم شده‌اند، قرار دارد.

همسر سخنگوی کرملین در حساب اینستاگرام خود ویدئویی از تفریح و خوشگذرانی در یونان را منتشر کرده است. این در حالیست که که فعالیت این رسانه اجتماعی در روسیه ممنوع است.

به گزارش یورونیوز، در این ویدئو تاتیانا ناوکا در یک مهمانی در یک مکان سرباز دیده می‌شود که در آن اقدام به شکستن بشقاب‌های روی میز می‌کند. در توضیحات این ویدئو همسر سخنگوی کاخ کرملین نوشته بود که «شکستن ظروف بخشی از زندگی شبانه در یونان است. برای من خنده‌دار است. نظر شما چیست؟»

سنت یونانی «بشقاب شکستن» گرچه ابتدا نمادی از عزاداری در این کشور بود اما امروزه در جشن‌ها نیز انجام می‌شود.

برخی از روس‌های تندرو این کار تاتیانا ناوکا را مورد انتقاد قرار دادند. این گروه از شهروندان روسیه او را به خاطر عکس‌ها و ویدئوی پر زرق و برق در خاک یونان که آن را «دشمن» توصیف می‌کنند، در اوج جنگ اوکراین مورد انتقاد قرار دادند.

اما در طرف مقابل اوکراینی‌ها این سوال را مطرح کردند که چگونه او به راحتی می‌تواند به اروپا سفر کند. در حالیکه همسرش تلاش دارد اوکراین را از نقشه جهان حذف کند.




www.youtube.com/watch?v=E7GpjF3CO_w

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: