آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 شهریور ماه 1401 = 30-08 2022

تمجید کم‌ سابقه خامنه ای از دولت رئیسی با یاوه گويی

خامنه ای امروز در دیدار با دولت ورشکسته رئیسی بطور تمام‌عیار از کارنامه سراسر خیانت و سرکوب و فساد دولت او دفاع کرد

خامنه‌ای گفت: به نظر من مهمترین توفیق این دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است، مجموع عملکرد دولت چه شخص رئیس‌جمهور محترم، چه مسئولین در بخش‌های مختلف به مردم این احساس را داد که دولت وسط میدان است، مشغول کار است، دارد تلاش میکند؛ و برای آن‌ها خدمت میکند، خدمت‌رسانی میخواهد بکند. این [کار]امید مردم را اعتماد مردم را تا حدود زیادی احیاء کرد.

یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید این سفر‌های استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. این که سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.

توفیق دیگری که شما در دولت داشتید سرعت عمل شماست درقبال حوادث پیش‌بینی نشده؛ مثل سیل، مثل حوادثی که اتفاق می‌افتد. این سرعت عمل خیلی چیز مهمی است. این که یک جایی زلزله بشود، سیل بیاید مسئولین خودشان را بلافاصله آنجا برسانند و بالای سر کار بایستند و کار را سامان بدهند این خیلی چیز باارزشی است. رئیس‌جمهور محترم از سفر خارجی برگشتند بلافاصله رفتند کرمان سراغ سیل زده‌ها و [مانند]اینها. یا وزیر محترم چند روز میرود بالای سر یک کاری می‌ایستد، این‌ها مهم است این یکی از توفیقات شماست که این نشاندهنده‌ی هم‌درد بودن دولت با مردم و در میدان بودن دولت است، این هم یک توفیق است.

توفیق دیگر دولت، جوانگرایی درمجموعه‌ی اجرایی کشور است. این موجب می‌شود که حلقه‌ی فرسوده‌ی مدیران باز بشود، یک نفس تازه‌ای به دستگاه‌های اجرایی کشور دمیده بشود این خیلی چیز خوبی است. این را حفظ کنید. البته جوان‌ها هم در مواردی اشتباه می‌کنند، اما می‌ارزد اینکه بدنه‌ی اجرایی کشور یا تقنینی کشور با روح جوان اداره بشود. این خطا‌ها به تدریج برطرف خواهد شد و ان‌شاء‌الله مدیران قوی خوبی تربیت خواهند شد.

توفیق دیگر شما این است که این دولت از فرافکنی و بهانه ‌تراشی احتراز کرده. مسئولیت‌پذیر بوده. ما نشنیدیم در این مدت از مسئولین محترم دولتی که بگویند آقا نمیگذارند کار کنیم، اختیار نداریم. از این حرف‌ها نشنیدیم از شما. این مسئولیت‌پذیری خیلی چیز خوبی بود.

یکی از توفیقات شما برجسته شدن شعارهای انقلاب، شعارهای اسلام مثل عدالت‌طلبی، مثل پرهیز از اشرافیگری، حمایت از مستضعفان، استکبارستیزی است، اینها شعارهای اصلی انقلاب است. اینها در زبانها برجسته‌تر شده واضح‌تر شده و این خیلی چیز خوبی است.

یک توفیق دیگر این دولت این بود که جامعه را از حالت چشم‌انتظاری و نگاه به بیرون خارج کرد. از اینکه دائم منتظر باشیم ببینیم دیگران درباره‌ی ما چه میگویند چه تصمیم میگیرند چه کار میخواهند بکنند، از این حالت خارج شده.

به ظرفیت‌های داخل کشور اهمیت داده شده روی آنها تکیه شده و کار دارد میشود؛ اینکه بگویند که حالا باید حتماً با فلان کشور ارتباط برقرار کنیم تا مشکلات‌مان حل بشود یا فلان گره باید از فلان جا باز بشود تا مشکلات ما حل بشود این خیلی برای کشور مضر است. این شرطی کردن حوادث کشور و در انتظار دیگران نگه داشتن چیز بدی است که این الحمداللّه در دولت شما به میزان زیادی کاسته شده.




ایرانیان August 30, 2022 04:10 PM

دزد یکدست کودک کش قاتل از یک قاتل کثیف ۴ کلاس سواد دفاع نکنه کی دفاع کنه مرتیکه بیشرف کودک کش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: