آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 10 شهریور ماه 1401 = 01-09 2022

ایران؛ اتهام جدید: محکوم کردن حمله روسیه به اوکراین!

تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی، در گفت‌وگو با رادیو فردا می‌گوید که پرونده جدید علیه خانم محمدی در زندان در ارتباط با بیانیه او در محکوم کردن حمله نظامی روسیه به اوکراین باز شده است.

آقای رحمانی می‌گوید ادعای مدعی العموم این است که نرگس مردم ایران را دعوت به شورش کرده. هم محکوم کردن حمله روسیه به اوکراین از نظر آقایان اتهام است و هم دفاع از حقوق بشر.

به گفته او، هفته پیش نرگس محمدی را به شعبه ۲ بازپرسی دادسرای شهید مقدس در زندان اوین برده‌اند اما او گفته که به دلیل عدم حضور وکیلش هیچ برگه‌ای را امضا نمی‌کند.





منوچهر September 1, 2022 04:06 PM

چنین به نظر می‌آید که برخی در بطن نظام اسلامی اشغالگر ایران علاقمندند نامشان بطور مستمر در رسانه‌ها و در خبرهایی شبه‌مخالف با رژیم پخش شود و بنوعی، هم حضور خود در عرصه «فعال مدنی؟» را یادآوری کنند هرچند هیچ بهره‌ای برای جامعه ایرانی نداشته باشد و هم با این مطرح شدن عمدی، سایر اخباری را که افشاگر ماهیت وابسته به رژیم ایشان است کم‌رنگ و کهنه کنند و خبرهای خودساخته را در ویترین اذهان عمومی جایگزین کنند این همان «نان به هم قرض دادن» است که میان رژیم و شبه‌مخالفان رژیم (از نوع ضد برانداز و استمرارطلب) چهار دهه است که جریان دارد و در این میان فقط کلاه آنهایی را باد میبرد که محو تماشای این نمایش مبتذل شده‌اند و سرگرم با نامهای تکراری افرادی هستند که فقط خبر زندان رفتن‌شان می‌آید و از زندان بیانیه تصویری برای رسانه‌های خارج می‌فرستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: