آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 شهریور ماه 1401 = 05-09 2022

فیلم؛ نگرانی مادر بهنام موسیوند: جان فرزندم را نجات دهید

فیلم زیر: مادر بهنام موسیوند گفته است که به او اجازه نداده‌اند با پسرش ملاقات کند. او از جامعه جهانی خواست جان فرزند دربندش را نجات دهد.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی طی کارزاری در مورد وضعیت بهنام موسیوند، زندانی سیاسی در ایران، که در اعتصاب غذا به سر می برد شدیدا ابراز نگرانی کرده‌اند.

یک منبع آگاه دو روز قبل به بی‌بی‌سی فارسی گفته بود که آقای موسیوند در «زندان رجایی شهر کرج در سلول انفرادی و بدون هیچ مراقبت و نظارت پزشکی رها شده است.»

به گفته این منبع آگاه او در حال حاضر «فقط آب می‌خورد و تاکید کرده در صورت ادامه عدم رسیدگی دست به اعتصاب غذای خشک می‌زند.»

خبرگزاری حقوق بشری هرانا روز شنبه به نقل از یک فرد مطلع نوشت که بهنام موسیوند دچار خونریزی معده شده اما مسئولان زندان «اعتنایی به شرایط وخیم وی ندارند.»

این فعال سیاسی اولین بار در اعتراضات ۱۳۸۸ بازداشت شده بود.

هفته قبل گزارش شد که ماموران زندان اوین پس از سه بار لغو ملاقات آقای موسیوند با پزشکان مغز و اعصاب و گوارش و ارتوپد، به او گفته‌اند به بیمارستان منتقل می‌شود، اما در حیاط زندان با «اجبار و ضرب و جرح» او را سوار یک ون کرده‌اند و به زندان رجایی شهر برده اند.

براساس گفته‌های شاهدان عینی، آقای موسیوند مقاومت کرده و فریاد زده: «آن‌ها می‌خواهند مرا سربه‌نیست کنند.»




www.youtube.com/watch?v=KxpiCvh2Fe4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: