آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 شهریور ماه 1401 = 13-09 2022

فیلم؛ روایتی هولناک از ربودن و تجاوز به جوان مبتلا به اوتیسم

فیلم زیر: روایتی هولناک از ربودن و تجاوز به فرد مبتلا به اوتیسم در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این پسرجوان را بعد از تجاوز به صورت لخت مادرزاد در خیابان رها کردند. این جامعه ای است که جمهوری اسلامی ساخته است.

یک "معلم اخلاق" در صداوسیمای خامنه ای اخیرا با بیان اینکه رویکرد قرآن به زندگی اجتماعی، ساخت جامعه توحیدی است، گفته بود: در جامعه توحیدی، مردم به منزله یک پیکر و یک عضو می‌مانند و هر کس در عین حال که درصدد اصلاح خویش است، درصدد اصلاح دیگران نیز هست...

مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران امروز آدم‌ ربایی پسر ۲۱ ساله دارای اوتیسم را تایید کرد. سعیده صالح غفاری با اشاره به ربایش پسر ۲۱ ساله بیمار اوتیسمی در روز شنبه ۱۲ شهریور ماه، گفت:

«این معضل اولین و آخرین باری نیست که رخ می‌دهد و باید برای یکبار به صورت جدی این پرونده توسط مراجع قضایی پیگیری شود. این فرد ۲۱ ساله با نام «فرزاد» روز ۱۲ شهریور به همراه پدر خود از منزل خارج شده و عصر همان روز که قصد بازگشت به منزل خود در قلعه حسن‌خان را داشته،‌ یک موتوری جلوی آنها توقف کرده و می‌گوید رایگان آنها را به پایانه اتوبوسرانی محله آذری می‌رساند. پس از رسیدن به پایانه، فرد موتوری از پدر می‌خواهد از موتور پیاده شده و بررسی کند که آیا می‌خواهند همین اتوبوس را سوار شوند یا خیر و در همین فاصله کوتاه اقدام به ربودن این بیمار اوتیسمی کرده است.»

وی با بیان اینکه تا روز یکشنبه ۱۳ شهریور اصلا مشخص نبود که چه بلایی سر این بیمار اوتیسم آمده است، گفت:

«تنها به نقل قول اورژانس و بیمارستانی که او را به آنجا انتقال داده‌اند، مشخص است که افراد محلی فرزاد را به شکل برهنه و با آثار ضرب و شتم پیدا کرده‌اند که در تماس با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل شد. متاسفانه علی‌رغم آموزش‌هایی که درباره افراد طیف اوتیسم به نیروها داده شده است اما باز هم می‌بینیم که خلاء اطلاع‌رسانی درباره فرزاد در تمام لایه‌ها وجود دارد. متاسفانه تمام مدتی که فرزاد در این بیمارستان بستری بوده است، نقص پرونده دارد.»





www.youtube.com/watch?v=W8UjIvg34ck

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ماهان September 13, 2022 10:47 AM

بجای گرداندن افراد به اسم شرور درشهر این فرد بی وجدان را در شهر بگردانید تا رسوای عالم شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


منوچهر September 13, 2022 01:53 PM

با استناد به همون امام حسین که خانوم سعی کردند به ماجرای این جوان ربط بدند، فردا خانوم رو بجرم ۱- ملامسه (لمس) نامحرم و ۲- ترویج فساد و گناه در جامعه و ۳- تبلیغ علیه نظام از طریق نشر اکاذیب و ۴- ارتباط با رسانه‌های بیگانه و معاند نظام به دادسرای ارشاد جلب میکنند تا همون موتوری آدم‌ربا در لباس و سمت قاضی محاکمه‌شون کنه و درس عبرتی بشه برای بقیه مردم که شاکر زحمات نظام اسلامی باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: